از خودگذشتگی سرپرست تیم ملی والیبال بعد از فوت پدرش
سرپرست تیم ملی والیبال غم‌اش را بعد از فوت پدر از تیم مخفی کرد تا خللی در کار بازیکنان ایجاد نشود.

تیم ملی والیبال ایران 5 مرداد برای حضور در المپیک 2016 و همچنین برگزاری دو بازی تدارکاتی با برزیل راهی ریو شد. ملی پوشان در اولین بازی خود در برابر برزیل هم سه بر یک شکست خوردند.

تمام اعضای تیم ملی والیبال در تلاش هستند تا در المپیک بهترین نتیجه را کسب کنند و در این میان سرپرست تیم ملی والیبال نیز با تصمیم خود بعد از فوت پدرش از خودگذشتگی جالبی داشت.

پدر امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال شنبه 9 مرداد فوت کرد و به همین دلیل همه در تلاش بودند تا با مخفی نگاه داشتن این موضوع روحیه سرپرست تیم ملی را حفظ کنند و به تدریج او را در جریان موضوع قرار دهند، غافل از اینکه خوشخبر از این موضوع آگاه بود اما به دلیل اینکه در کار تیم خللی وارد نشود چیزی نگفت و ناراحتی نکرد.

خوشخبر حتی برای مراسم خاکسپاری و ختم پدرش هم اردوی تیم ملی را در این برهه حساس ترک نکرد و به گفته بازیکنان حتی غم خود را در جمع سایر اعضای تیم نشان نداد تا روحیه تیم قبل از المپیک آسیب نبیند.

مسئولیت پذیری و تعهد خوشخبر به تیم ملی قابل ستایش است و او نشان داد که با شایستگی در تیم ملی حضور دارد چرا که منافع ملی را کاملا درک کرده و حتی در این شرایط سخت هم همراه تیم ملی است.

گروه ورزش سیمرغ این ضایعه را به امیرخوشخبر سرپرست تیم ملی و خانواده او تسلیت می‌گوید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir