هواداران معترض سائوپائولو بازیکنان این تیم را کتک زدند
هواداران برزیلی به کمپ تمرینی سائوپائولو حمله کردند و بازیکنان این تیم را کتک زدند.

صدها هوادار سائوپائولو(São Paulo) به کمپ تمرینی باشگاه برزیلی حمله کردند و دو بازیکن این تیم به نام وسلی(Wesley Lopes Beltrame) و میچل باستوس(Michel Bastos) را کتک زدند. آنها به سر و کمر وسلی ضربه زدند و این بازیکن مجبور شد به کمک نیروهای امنیتی زمین را ترک کند.

دیگو لوگانو(Diego Lugano) و مایکون(Maicon Pereira Roque) دو بازیکن اروگوئه‌ای سعی کردند هواداران را آرام کنند اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت تمرین لغو شد. پس از این اتفاقات باشگاه سائوپائولو مجبور شد از پلیس کمک بگیرد.

هوادارانی که حمله کردند علاوه بر آسیب رساندن به بازیکنان چند دست پیراهن تمرینی و ۱۴ توپ را دزدیدند. آنها نسبت به وضعیت تیم خود و فساد در مدیریت باشگاه معترض بودند و بازیکنان را تنبل نامیدند.

سائوپائولو اکنون با ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم لیگ برزیل قرار دارد، و در ۹ بازی اخیر تنها یک دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته است. بحران باشگاه برزیلی پس از جدایی ادگاردو بائوسا(Edgardo Bauza) شروع شد. بائوسا هدایت تیم‌ ‌ملی آرژانتین را برعهده گرفت و پائولو هنریکه گانسو(Paulo Henrique Ganso) یکی از ستاره‌های باشگاه برزیلی بر نیمکت این تیم نشست.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir