شاگرد سابق علی دایی در فهرست سقوط کرده ها در سانحه هوایی
در سانحه سقوط هواپیمای کاروان تیم فوتبال چاپوئنسه برزیل یکی از بازیکنان سابق صبای قم نیز جان خود را از دست داد.

فهرست سقوط کرده ها در سانحه هوایی

یک هواپیما حامل بازیکنان فوتبال با 72 سرنشین ثبت شده از سوی نهادهای ورزشی، در کلمبیا سقوط کرد. در این سانحه که در گزارش اولیه علت آن کمبود سوخت عنوان شده، چندین و چند ستاره فوتبال آمریکای جنوبی جان خود را از دست داده‌اند.در حالی که به خاطر شرایط بد آب و هوا و عدم دسترسی به منطقه حادثه، امکان تائید دقیق اسامی کشته شدگان وجود ندارد، دقایقی پیش آس اسپانیا از حضور سلیبر سانتانا ستاره پیشین تیم فوتبال اتلتیکومادرید و رئال مایورکا خبر داد.

همچنین در فهرست منتشر شده از مسافران کاروان اعزامی باشگاه چاپوئنسه، نام فیلیپه ماچادو، هافبک دفاعی برزیلی فصل گذشته صبای قم نیز دیده می شود.

این بازیکن برزیلی فصل گذشته به تیم صبای قم پیوست و در 28 بازی برای این تیم در لیگ برتر به میدان رفت و در نهایت هم به خاطر مشکلات مالی قراردادش را فسخ و به برزیل بازگشت و در ابتدای سال 2016 به چاپوئنسه پیوست و با این تیم در رقابت های جام آمریکای جنوبی و داخلی به میدان رفت او 28 بار در ترکیب قرار گرفت.

روزنامه گلوبوی برزیل که پوشش کاملی روی این ماجرا دارد، در فهرستی که از اعضای تیم چاپوئنسا منتشر کرده نام فیلیپه ماچادو را در بین مسافران قرار داده است. احتمال زنده ماندن این بازیکن که با تازگی صاحب فرزند نیز شده است، هنوز روشن نیست کما اینکه هنوز از تعداد قربانیان این حادثه خبری مخابره نشده است.

 

فیلیپه ماچادو

منبع: جام نیوز