حضور موفق ایرانی‌ها در سمینار AFC 
حضور ایرانی ها در سمینار AFC پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین AFC CUPبا موفقیت هایی برای آنها همراه بود

ایرانی‌ها در سمینار AFC + عکس

به گزارش "ورزش سه"، هرساله و پیش از شروع رسمی لیگ قهرمانان آسیا توسط AFCسمیناری در کشور مالزی برگزار می شود که در آن هماهنگ کننده های مسابقات و مدیران رسانه ای منطقه ای کشورهای آسیایی در آن حضور یافته و آخرین قوانین اجرایی، رسانه ای، تبلیغاتی و تجاری مسابقات رسمی AFC از جمله لیگ قهرمانان آسیا و AFC CUP در آن باز آموزی می شود.امسال اما سه اتفاق مهم در این سمینار رخ داد که می توان آن را موفقیتی دیگر برای فوتبال ایران در سطح قاره قلمداد کرد.

در بخش هماهنگ کنندگان مسابقات حامد مومنی و در بخش مدیران رسانه ای منطقه ای امیرخسروی از ایران به علت حضور موفق و چندین ساله در مسابقات مختلفی که در سطح قاره برگزار می شود به عنوان سخنرانان سمینار انتخاب شدند. لازم به یادآوریست محمدرضا کسرایی نیز سال گذشته به عنوان سخنران این همایش حضور داشته است.

هم چنین علی دهقانی نیز در بخش کارگروه اجرایی که در ورزشگاه شاه علم برگزار گردید توانست با کسب بالاترین امتیاز همراه با گروهش عنوان برترین گروه همایش را از آن خود کند.

در این همایش ۲ روزه از ایران محمدرضا کسرایی،حامد مومنی، سلمان سعیدی و علی دهقانی به عنوان هماهنگ کننده مسابقات و امیر خسروی، سیامک ابی زاده، سینا ابی زاده و سیاوش رحمانی به عنوان مدیران رسانه ای حضور داشتند.

 

 

 

منبع: ورزش سه