ما هم از سربازی آنها اطلاع نداشتیم چه برسد به برانکو
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «طبیعی است که برانکو دوست ندارد بازیکنانشان جدا شوند. به هر حال اساس یک تیم نباید با رفتن دو بازیکن متزلزل شود.»

درباره عالیشاه و نوراللهی با طاهری هم عقیده هستم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال پرسپولیس این روزها به دلیل جدایی دو بازیکن تاثیرگذار خود یعنی احمد نوراللهی و امید عالیشاه کانون اخبار است.

 

در همین حال بحث میزبانی این تیم از الهلال عربستان در کشوری ثالث سوالاتی را به همراه داشته است.

 

محمدرضا زادمهر صحبت هایی در خصوص این موضوعات انجام داده که آن را در زیر می خوانید:

 

* این روزها هواداران پرسپولیس از بابت سرباز شدن نوراللهی و عالیشاه به شدت ناراحت و نگران هستند. نظر شما در این باره چیست؟

- بنده هم همان نظراتی را دارم که آقای طاهری مطرح کردند. به هر حال ما در هر زمینه ای هماهنگ هستیم و احساس من این است که نباید اجازه بدهیم چالش جدیدی پیش روی تیم ایجاد شود.

 

* سرمربی تیم شما حق دارد که در این شرایط نگران باشد.

- بله، همه بازیکنانی که این فصل به عضویت پرسپولیس درآمده اند و یا از قبل در فهرست تیم قرار داشتند بازیکنانی با قابلیت بالا هستند. آقای برانکو هم طبیعی است که دوست ندارد بازیکنانشان جدا شوند. اینها چالش زا است و ما نباید به گونه ای صحبت کنیم که چالش دیگری به آن اضافه شود. به هر حال اساس یک تیم نباید با رفتن دو بازیکن متزلزل شود. ما باید به دنبال راه حل باشیم. این امکان وجود دارد که یک بازیکن مصدوم شود و نتواند ادامه دهد. آنجا هم باید به دنبال راهکار برویم.

 

* فکر نمی کنید اگر این نفرات زودتر اعلام می کردند که قصد سرباز شدن دارند باشگاه اینگونه دچار مشکل نمی شد؟

- من نمی خواهم به گونه ای صحبت کنم که آرامش تیم به هم بخورد. مسلما این مشکلات در تیم های دیگر هم وجود دارد اما پرسپولیس زیر نگاه مردم و رسانه ها قرار دارد و چنین مسائلی برجسته می شود.

 

* برانکو در مصاحبه ای گفته است که از سرباز شدن نوراللهی و عالیشاه در دقیقه 90 اطلاع پیدا کرده است.

- خب آقای برانکو هم مثل من اطلاعات زیادی درباره بحث سربازی ندارد. خود ما در آخرین جلسه هیئت مدیره هم این موضوع را نمی دانستیم حالا در این دو روز چه اتفاقی افتاده است ما بی اطلاعیم. برانکو هم از کجا می دانسته که اینها به سربازی می روند.

 

* در این بین بحث تقویت رقیب اصلی شما یعنی تراکتورسازی هم مطرح است. گفته می شود دست هایی در کار بوده که آنها تقویت و شما تضعیف شوید.

- این یک تحلیل است اما من اگر هر صحبت کنم فضای دیگری ایجاد می شود. ما به دنبال راه حل هستیم.

 

* یک بحث دیگر هم به بازیکنان اوکراینی برمی گردد. نظر شما درباره انتقادات اخیر چیست؟

- آقای برانکو یک مربی حرفه است و هر بازیکنی که به پرسپولیس آمده با نظر ایشان بوده است.

 

* اگر شما سرمربی تیم بودید این دو بازیکن را جذب می کردید؟

- فکر نمی کنم این پرسش درست باشد. به هرحال نگاه ها متفاوت است. ما فقط می توانیم بگوییم که بحث فنی با نظر آقای برانکو پیش می رود.

 

* درباره انتقادات دوشنبه شب برنامه 90 پیرامون همین بحث چه نظری دارید؟

- من برنامه را ندیدم زیرا در مراسمی حضور داشتم. آنچه که مهم است اینکه بازیکنان داخلی و خارجی همگی با نظر آقای برانکو جذب شدند.

 

* تکلیف میزبانی شما از الهلال عربستان چه شد؟

- خودمان دوست داریم در امارات میزبان باشیم. زیرا بازی بعدی مان با الریان تقریبا یک هفته بعد است و اگر با الهلال در امارات بازی کنیم دیگر لازم نیست به ایران برگردیم و از همانجا راهی قطر خواهیم شد. البته ما به شرایط مملکت احترام می گذاریم و اگر امارات نشد گزینه های دیگری را مد نظر داریم.

 

* آیا مالزی هم جزو گزینه های شماست؟

- خیر، من هم شنیدم در رادیو این بحث شده است اما چون بحث مسافت مطرح است مالزی را انتخاب نمی کنیم.

 

* درباره جلسه اخیرتان با وزیر ورزش و جوانان صحبت کنید.

- نشست بسیار خوبی بود. بنده احساس خوبی داشتم زیرا دیدم که آقای وزیر چقدر شناخت دارد و به مسائل ورزشی وارد است.

 

منبع:کاپ