رامین رضاييان و مجتبی جباری بمب های بعدی استقلال!
مديران باشگاه استقلال هنوز دست از تلاش برای به خدمت گرفتن رامین رضاییان برنداشته‌اند. در عین حال پروژه بازگشت مجتبی جباری به استقلال نیز کلید خورده است.

منتظر بمب های استقلال باشید!

با وجود جدایی غیرمنتظره کاوه رضایی، مدیران استقلال با تمدید قرارداد امید ابراهیمی، امید نورافکن، جابر انصاری و لئوناردو پادووانی و با جذب سجاد شهباززاده، حسن بیت سعید، داریوش شجاعیان و پژمان منتظری فصل نقل و انتقالات را با نمره قابل قبولی پشت سر گذاشتند.

اما ظاهراً اين پايان كار نيست و مديران باشگاه استقلال هنوز دست از تلاش برای به خدمت گرفتن رامین رضاییان برنداشته‌اند. در عین حال پروژه بازگشت مجتبی جباری به استقلال نیز کلید خورده است.

مذاکرات رامین رضاییان با مدیران استقلال همچنان ادامه دارد تا جایی که بر سر مبلغ قرارداد توافقات ابتدایی نیز صورت گرفته و رامین تنها با یک پیش شرط پذیرفته از اردوی ارمنستان به استقلال اضافه شود. رضاییان از مدیران استقلال خواسته اندکی به او زمان بدهند تا تکلیف مذاکراتش با تیم خارجی خواهانش روشن شود. از قرار معلوم تنها این تیم سد راه استقلالی شدن رضاییان قرار دارد و در صورتی که مذاکرات رامین با طرف خارجی به سرانجام نرسد او قطعاً استقلالی خواهد شد.

امروز در محل تمرين استقلال از زيان برخی مربيان استقلال هم شنیدیم با وساطت پژمان منتظری،  منصوريان پذیرفته مجتبی جباری را به استقلال برگرداند تنها به این شرط كه توقع فيكس بازی كردن نداشته باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir