مهدی طارمی پسر برانکو است!
باتوجه نحوه برخورد برانکو با مهدی طارمی و استقبال از وی, باید گفت که طارمی پسر برانکو می باشد!

طارمی را پسر جديد برانكو بدانيد!

پس از به بن‌بست خوردن مذاكرات مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس و ماندن آقای گل در تیمش بعضی كارشناسان پیش‌بینی كردند برانكو همان برخورد رامین رضاییان را با او خواهد كرد.

با این وجود مرد كروات در اولین مصاحبه خود از مهدی طارمی حمایت و اعلام كرد او و كادر فنی‌اش از ماندن آقای گل در پرسپولیس خوشحال هستند! عجبا كه این اظهار نظر برانكو ربطی به مصدومیت گادوین منشا نداشت و قبل از قطعی شدن دوری مهاجم آفریقایی از پرسپولیس بر زبان سرمربی پرسپولیس جاری شد.

شاید خیلی‌ها فرشاد احمدزاده را پسر برانكو لقب بدهند، بازیكنی كه جلوی خود برانكو ادایش را درمی‌آورد و با سرمربی شوخی می‌كند و این رفتار خنده مرد كروات را هم به دنبال دارد! اما لقب پسر جدید برانكو (با اجازه فرشاد احمدزاده) برازنده مهدی طارمی است؛ بازیكنی كه تمرینات اوكراین را پیچاند! اما هنوز مورد توجه برانكو است.

چرا؟ چه فرقی میان طارمی و رضاییان وجود دارد؟ تفاوت در تأثیرگذاری است.

برانكو به درستی معتقد است مهدی طارمی بهترین فوتبالیست ایران است و همواره این حرفش را به كادر فنی منتقل می‌كند. مرد كروات در همین چند بازی تداركاتی در اوكراین متوجه شد تیمش بدون مهدی طارمی چه مشكلاتی دارد. طارمی بهترین مهاجم ایران است و حتی برانكو در محافل خصوصی عنوان می‌كند شاگردش از سردار آزمون هم بهتر است! مهاجمی كه علاوه بر گلزنی در طول مسابقات پرسپولیس حركاتی انجام می‌دهد و خط دفاع حریفان را به زحمت می‌اندازد. شنیدیم در غیاب گادوین منشا بار دیگر برانكو از مهدی طارمی خواسته در صورت آمادگی پنالتی‌زن اول تیمش هم باشد و این نشان از اعتقاد مرد كروات به مهاجم اول تیمش است.

در سایه همین اعتماد و باور بود كه مهدی طارمی توانست دو فصل پیاپی عنوان آقای گل لیگ برتر را از آن خود كند و حتی می‌تواند برای هت‌تریك در كسب این عنوان پرطمطراق خیز بردارد. حالا به ما حق می‌دهید با توجه به سابقه‌ای كه از سرمربی پرسپولیس در فصل گذشته و برخورد با رامین رضاییان در ذهن داریم،‌ مهدی طارمی را پسر برانكو بخوانیم؟


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی