تاج: حضور در ورزشگاه‌ها اولویت بانوان و جامعه نیست
رییس فدراسیون فوتبال گفت: همان‌طور که قبلا نیز گفته‌ام ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست. ضمن اینکه این امر در حال حاضر اولویت بانوان و جامعه هم نیست.

ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست

 به نقل از  روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال عصر دیروز (دوشنبه) در جلسه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی که هر هفته با حضور جمعی از فعالان و صاحب‌نظران ورزش کشور برگزار می‌شود، شرکت کرد.

در ابتدای این نشست محمدرضا یزدانی خرم، رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و برخی دیگر از اعضا درباره لزوم جلوگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی در ورزشگاه‌ها، حضور بانوان در استادیوم‌ها، ضرورت تدارک تیم ملی برای مسابقات جهانی، بدهی باشگاه‌های فوتبال، موضوع بلیط فروشی و حق پخش تلویزیونی نکات و مواردی را بیان کردند.

رییس فدراسیون فوتبال نیز در رابطه با موارد مطرح شده و دیگر موضوعات حال حاضر فوتبال خاطرنشان کرد: خوشحالیم از این که به تبعیت از جوان‌گرایی و سازندگی دوران آقای یزدانی خرم در والیبال، این امر را در فوتبال پیگیری و به موفقیت دست پیدا کردیم.

او هم‌چنین با اشاره به برخی ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌ها تاکید کرد: معتقدم باید بیش از پیش در این رابطه کار کنیم تا مشکلات ورزشگاه‌ها به حداقل برسد.

تاج در ارتباط با حضور بانوان در استادیوم‌ها، گفت: همانطور که قبلا نیز گفته‌ام ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست. ضمن این که این امر در حال حاضر اولویت بانوان و جامعه هم نیست.

رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با حق پخش تلویزیونی نیز تاکید کرد: رعایت مواد قانونی مرتبط در قانون برنامه ششم توسعه که مجلس تصویب کرده به نفع همه طرفین است.

وی با اشاره به برخی بی‌مهری‌ها نسبت به فوتبال، اظهار کرد: برخلاف آن چه که وانمود می‌شود نسبت به فوتبال بی‌مهری‌های زیادی می‌کنند.

تاج تصریح کرد: فوتبال ایران با وجود مشکلات و کم و کاستی‌های موجود توانسته جایگاه نخست آسیا را به خود اختصاص دهد و چنان چه حمایت‌های لازم از فدراسیون صورت گیرد ما هم‌چنان در صدر آسیا قرار خواهیم داشت. هرچند کشورهای دیگر همانند چین برنامه‌های بلند مدتی برای رسیدن به جایگاه قهرمانی قاره‌یی و حتی موقعیت در عرصه جهانی طراحی کرده‌اند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir