نگرانی وحید شمسایی؛ مرا به تیم ملی دعوت کنید!
وحید شمسایی کاپبتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درصدد است تا بار دیگر پیراهن تیم ملی برتن کند تا بتواند آمار گل های خود را افزایش دهد.

نگرانی وحید شمسایی بخاطر آمار گل هایش

الساندرو روسا ویرا، ملقب به فالکائو، در بازی شب گذشته برزیل مقابل کاستاریکا 2 گل به ثمر رساند تا اختلاف خود را با وحید شمسایی به 4 گل برساند و این فرصت را دارد تا در دیدار با اروگوئه، رکورد شمسایی را قطع کند.
فالکائو با دو گلی که در این بازی زد، شمار گل‌های ملی خود را به 388 گل رساند و اکنون تنها 4 گل با رکورد وحید شمسایی، آقای گل فوتسال جهان فاصله دارد.

اما نکته حائز اهمیت آن است که فالکائو 3 بار از دنیای فوتسال خداحافظی کرد اما بازهم بازگشت تا رکورد کاپیتان سابق فوتسال ایران را بشکند و تنها 4 گل با این مهم فاصله دارد.

وحید شمسایی که از این اتفاق و رکوردشکنی ناراحت است، در گفت و گویی اظهار کرد: من هیچ گاه از تیم ملی خداحافظی نکردم و از سال 2012 که آقای گلی رقابت های قهرمانی آسیا در دوبی را کسب کردم، دیگر به تیم ملی دعوت نشدم. تیم ملی سرمربی دارد و فوتسال کشورمان قطعا درحال سپری کردن دوران طلایی خودش است.

او افزود: برزیل برای بالا بردن آمار گل ملی فالکائو با کاستاریکا دیدار تدارکاتی می‌گذارد، ما هم چنین کاری باید انجام دهیم و بازی های تدارکاتی با تیم‌های درجه سوم آسیا بگذاریم و بگویند وحید شمسایی، برای حفظ عنوان آقای گلی جهان مقابل آنها بازی کن و هر چندتا می‌توانی گل بزن تا رکورد ایران همچنان پا برجا بماند اما متاسفانه این کار را انجام نمی دهند.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران ادامه داد: من هیچوقت نگفتم می‌خواهم مقابل تیم ملی برزیل، اسپانیا، ایتالیا و ... یا جام ملت‌ها بازی کنم چون نه دنبال این موضوع هستم، نه دوست دارم مزاحمتی برای تیم ملی ایجاد کنم و خودم نیز علاقه‌ای به این موضوع ندارم، چون راه تیم ایران مشخص شده و بسیار خوب هم عمل می کند. فالکائو نیامد در جام ملت‌های آمریکا برای برزیل بازی کند اما فدراسیون این کشور در برزیل با تیم‌های اروگوئه و کاستاریکا دیدار تدارکاتی گذاشت تا گل‌های ملی این بازیکن بالا برود. برزیل اینگونه بازی‌ها را در برنامه می‌گذارد تا بازیکنش بتواند آقای گل فوتسال جهان شود اما متاسفانه مسئولان برای این رکورد مهم ارزشی قائل نیستند و من هم امیدوارم تا بازی های دوستانه ای هماهنگ شوند و من نیز بار دیگر پیراهن تیم ملی را برتن کنم و بتوانم گلزنی کنم.

در پایان باید گفت، امیدواریم این رکورد همچنان در دست شمسایی و یک ایرانی باشد و مسئولان نیز به او کمک کنند تا این عنوان شکسته نشود..



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  yjc.ir