ممنوع التصویری حاج رضایی بخاطر صحبت های جنجالی درباره حضور زنان در ورزشگاه؟
صداوسیما نسبت به خبر ممنوع التصویری امیر حاج رضایی واکنش نشان داده است.

پاسخ صداوسیما به غیبت امیر حاج‌رضایی

غیبت طولانی‌مدت امیر حاج‌رضایی در برنامه‌های ورزشی صداوسیما تا جایی به شایعه ممنوع‌التصویر بودن او دامن زد.

حاج رضایی در مصاحبه ای روی این مسأله تأکید کرد که بعد از ٣١‌سال حضور در تلویزیون درحال حاضر مدت‌هاست که از سوی برنامه‌های مختلف ورزشی دعوت نمی‌شود و علت آن را هم نمی‌داند و هیچ وقت درباره این دوری از مسئولان رسانه ملی سوال نپرسیده است.

آخرین باری که حاج رضایی در یک برنامه تلویزیونی زنده حاضر شد درباره آزادی حضور زنان در ورزشگاه بود که با اشاره به حضور بانوان سوری در بازی ایران-سوریه صحبت‌هایی جنجالی مطرح کرد و بعد از آن دیگر هیچ‌یک از برنامه‌های صداوسیما حاج رضایی را به‌عنوان کارشناس به تلویزیون دعوت نکردند.

با این حال مطالب منتشر شده درباره غیبت عجیب حاج رضایی در رسانه ملی باعث شد مدیران شبکه سوم سیما به شایعات واکنش نشان بدهند.

علی اصغر عمران، مدیر دفتر گروه ورزش شبکه سه سیما به خبرگزاری صداوسیما در این رابطه گفت: «به هیچ عنوان خبر ممنوع‌التصویری امیر حاج رضایی صحت ندارد. زیرا دلیلی برای این کار وجود نداشته و این کارشناس یکی از بهترین‌ها در حوزه فوتبال است و نمی‌دانیم این خبرها از کجا آمده است.»

با وجود این مدیران رسانه ملی در شرایطی ممنوع‌التصویری حاج رضایی را تکذیب کرده‌اند که هنوز به مردم و حتی خود این کارشناس برجسته نگفته‌اند چرا به یکباره در چند ماه اخیر قید دعوت او به برنامه‌های تلویزیونی را زدند!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: روزنامه شهروند