ماجرای دریافت 250 میلیونی برانکو برای تبلیغ کالای ایرانی!
چند روزی است که در فضای مجازی سندی درباره دریافت 250 میلیون تومانی برانکو برای تبلیغ کالای ایرانی منتشر شده است که این سند تکذیب شد.

دستمزد 250 میلیون تومانی پروفسور تکذیب شد

از همان لحظه‌ای که برخی کانال‌های تلگرامی، سندی را منتشر کردند و مدعی شدند وزارت ورزش به برانکو بابت تبلیغ کالای ایرانی در صفحه شخصی‌اش و در راستای حمایت از کالای داخلی 250 میلیون تومان پرداخت کرده، کاملاً قابل پیش‌بینی بود این ادعا تکذیب می‌شود.

همین اتفاق هم افتاد. هرچند در فاصله انتشار سند تا تکذیب رسمی، گروهی مدعی شده‌اند احتمالاً بخشی از مبلغ قرارداد برانکو به این شکل پرداخت شده تا مشکلی پیش نیاید اما وزارت ورزش با قاطعیت، سند منتشر شده را جعلی دانست و اعلام کرد امضایی که پای نامه جعلی آمده اصلاً امضای ژاله فرامرزیان، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت نیست.

البته برانکو چند روز قبل در حمایت از دوست خودش مجید ساعدی‌فر که صاحب برند پوشاک مجید است، ویدئویی را در اینستاگرام منتشر کرده بود. رفاقت برانکو و ساعدی‌فر به دوره‌ای برمی‌گردد که مجید پزشک تیم ملی بود و روی نیمکت تیم برانکو می‌نشست. وقتی در رقابت‌های قهرمانی کشتی اروپا، دو کشتی‌گیر اروپایی برای رقابت با هم با دوبنده‌های تولیدی مجید روی تشک کشتی رفتند، برانکو این موفقیت را با انتشار ویدئویی به رفیق خودش تبریک گفت.

همین تبریک سوءتفاهم ایجاد کرد که برانکو 250 میلیون پول گرفته تا کالای ایرانی تبلیغ کند. دیروز قرار بود برانکو و پرسپولیس این شایعه را تکذیب کنند اما چون سرخپوشان درگیر بازی با الجزیره بودند، از آنها خواسته شد به ماجرا ورود نکنند و وزارت ورزش با تکذیب این ادعا، اعلام کرد از کسانی که این نامه را جعل و منتشر کردند، شکایت می‌کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  خبرورزشی