متن آخرین پست اینستاگرامی امیرمهدی ژوله!
امیر مهدی ژوله با انتشار عکس خود و امین حیایی در اینستاگرام درباره حاشیه های اخیر درباره حضورش در خنداونه و شرکت در مسابقه «خنداننده برتر» نوشت:

صحبت های امیرمهدی ژوله با مردم

اولا دمتون گرم.مگه داریم اینهمه عشق و محبت و پیگیری و هیجان و تلاش برای رای اوردن اونی كه بیشتر دوسش داشتید.ایولا،خسته نباشید ،خسته هم نشید.

دوما بچه ها من و امین حیایی استنداپ كمدین هستیم و توی اون پونزده دقیقه برنامه، كمدی اجرا میكنیم و هیچ نیتی و قصد و هدفی جز لذت بردن و لذت بخشیدن نداریم.ما توی اون پونزده دقیقه فقط كمدی رو نمایندگی میكنیم و نماینده و نماد هیچ تفكر و عقیده و مرام و مسلك و گروه و جناحی نیستیم.

طبعا انتظار هم داریم قضاوت شما و تصمیم شما و هواداری شما بر اساس اون اجرای كمدی پونزده دقیقه ای باشه نه بر اساس اونچه قبلا انجام دادیم یا بعدا انجام خواهیم داد یا بر اساس اونچه درست یا غلط به ما نسبت داده میشه.پس خواهشا با دو قطبی كردن فضا و جنگ و جدل های تنش افرین ،كام خودمون و كمدین ها و برنامه سازان و مردم رو تلخ نكنیم.


عکس امین حیایی و امیرمهدی ژوله

عکس امین حیایی و امیرمهدی ژوله

سوما این هنرمندان یا ورزشكاران یا افرادی كه توی اجراها مستقیم یا غیر مستقیم باهاشون شوخی میكنیم یا از دوستان ما هستند یا از دوستان دوستان ما ویا اونهایی اند كه خیلی دوستشون داریم.قطعا تو این شوخی های ما هیچ غرض و مرض و توهین و تمسخری مستتر نیست.

برداشت غلط از یك شوخی و بدفهمی و واكنش های وحشتناك و فحاشی های ترسناك و عكس العمل های تند همون چیزیه كه باب خنده و شوخی و طنز و كمدی رو گل میگیره.

واخر اینكه یك هفته نیست كه من این صفحه رو باز كردم.تو همین مدت لطف شما حیرت زده م كرده ولی مطمىن باشید اگر من نتونم تو این صفحه از حرمت خودم و خانواده م ،از حرمت دوست و رقیبم و حتی از حرمت اونایی كه دوستم ندارن محافظت و مراقبت كنم،میبندم صفحه رو.

پس كمك كنید ارامش و حرمت و احترام و اخلاق رو حفظ كنیم تو این حریم مون.

بازم ممنون.مخلصیم.یا علی


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / صفحه شخصی امیرمهدی ژوله