سلن دیون و پریانکا چوپرا در فیلمی عاشقانه + عکس
سلن دیون، خواننده تایتانیک به همراه پریانکا چوپرا در یک فیلم سینمایی ایفای نقش خواهد کرد 

اولین تجربه بازیگری سلین دیون در یک فیلم عاشقانه

وقتی پای خواننده ی یکی از معروف ترین آهنگ های عاشقانه ی تاریخ در میان باشد، کسی هست که بتواند در برابر عاشق شدن مقاومت کند؟ از قرار معلوم این ماجرای فیلم آتی ای است که سلین دیون ، خواننده ی مشهور، به همراه پریانکا چوپرا و سم هیوین، بازیگر سریال «غریبه» (Outlander) قرار است در آن بازی کند. این سه بازیگران فیلم «پیامی برای تو» (Text for you) هستند که بازسازی انگلیسی زبان این فیلم موفق آلمانی خواهد بود.

سلن دیون، پریانکا چوپرا و سم هیومن
سلن دیون، پریانکا چوپرا و سم هیومن

پریانکا چوپرا در این فیلم نقش یک بیوه ی غمزده را برعهده دارد که نامزد خود را طی اتفاقی تلخ از دست داده و شروع به پیام دادن به شماره ی قدیمی نامزد درگذشته ی خود می کند. این شماره اما حالا متعلق به شخصیتی است که سم هیوین نقش آن را ایفا می کند و پیام ها به دست او می رسد. آن ها به لطف موسیقی و تأثیر سلین دیون به یکدیگر دل می بندند.

معلوم نیست سلین دیون در این فیلم در نقش خودش ظاهر خواهد شد یا نه اما از قرار معلوم او باعث و بانی علاقمند شدن این دو شخصیت به یکدیگر خواهد بود. فیلم «پیامی برای تو» اولین تجربه ی بازیگری سلین دیون در یک فیلم خواهد بود.

فیلم آلمانی «پیامی برای تو»
فیلم آلمانی «پیامی برای تو»

این خواننده ی مشهور پیشتر در این همین ماه تولد ۱۰ سالگی پسران دوقلویش، نلسون و ادی را جشن گرفته و عکس هایی از کودکی و حال آن ها در اینستاگرام خود منتشر کرده بود که بزرگ شدن آن ها را نشان می داد.

سلین دیون در توضیح این عکس نوشته بود همسر درگذشته اش، رنه آنجلی، که در سال ۲۰۱۶ در سن ۷۴ سالگی بر اثر سرطان از دنیا رفت، حتماً مانند او به پسران دوقلوی شان افتخار می کند. این خواننده ی مشهور یک پسر ۱۹ ساله هم به نام رنه چارلز از آنجلی دارد.

سلن دیون در کنار خانواده
سلن دیون در کنار خانواده

سلین دیون در این پست اینستاگرامی نوشت:
«نلسون و ادی، شما لذت، عشق و خنده ی زیادی به زندگی ما در تک تک روزهای ده سال گذشته آورده اید. من، برادر بزرگ و پدرتان که مطمئنم شما را می بیند، خیلی به شما افتخار می کنیم.»

«تولدتان مبارک پسرهای قشنگم! خیلی دوست تان داریم – مامان، رنه چارلز و بابا…»

 

بیشتر بدانید : بیوگرافی سلین دیون / حقایق و اسرار + تصاویر

بیشتر بدانید : انتقاد سلین دیون از خاوری پس از همسایگی با وی + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com