دکوراسیون داخلی خانه تان را رنگی کنید
دکوراسیون داخلی خانه شما تا حدی نشان دهنده شخصیت درونی شماست. اگر شما هم عاشق خانه هایی با دکوراسیون های رنگی و در عین حال خنثی هستید کافی است چند نکته را بدانید.

 

5 توصیه برای اضافه کردن رنگ به دکوراسیون داخلی تان


برای اضافه کردن رنگ یک سری راه آسان و ساده وجود دارد بدون اینکه برای همیشه اسیر طرحی که انتخاب کرده‎اید، باشید و نتوانید آن را تغییر دهید.

اضافه کردن رنگ به دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

اضافه کردن رنگ به دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کردن یک دیوار می‎تواند ظاهر و حس کل فضا را عوض کند. و با اختراع کاغذ دیواری‎هایی که به راحتی قابل برداشتن هستند، شما نیازی نیست نگران این باشید که تا مدت‎ها به یک کاغذ دیواری پایبند باشید یا کندن آن‎ها کثیف کاری به همراه داشته باشد!

 

5-tips-for-adding-color-if-youre-a-neutral-lover03.jpg

برای رنگی کردن دکوراسیون داخلی تان درب ورودی را فراموش نکنید

درب ورودی خانه تان را با یک رنگ برجسته، همانطور که در شکل دیده می‎شود رنگ کنید. اگر به استفاده از رنگ‎ها علاقه زیادی ندارید می توانید با اضافه کردن نوارهای رنگی، به درب ورودی خانه تان روح ببخشید. این نوع طرح‎ها برای اتاق بچه‎ها عالی است!

 

 

 

به قفسه‎های کتاب تان با رنگ، روح ببخشید

به قفسه‎های کتاب تان با رنگ، روح ببخشید

استفاده از رنگ در قفسه‎های کتاب باعث می‎شود به فضای یک اتاق جان بخشیده شود. اگر فضای اتاق تان کوچک است، رنگ آمیزی فضاهایی مانند کتابخانه بهترین روش است. با این کار شما آن منطقه را برجسته می کنید.

 

 

به کتابخانه تان، کتاب های رنگی اضافه کنید

به کتابخانه تان، کتاب های رنگی اضافه کنید

ضرب المثل قدیمی را به یاد می‎‎آورید که "یک کتاب را از روی جلد آن فضاوت نکنید؟" خوب این گفته را فراموش کنید. اضافه کردن کتاب‎های رنگی با جلد‎های زیبا باعث می‎شود قفسه‎ کتاب جالب و رنگی داشته باشید که به فضای شما ابعاد و توجه خاصی می‎بخشند.

 

 

 

5-tips-for-adding-color-if-youre-a-neutral-lover06.jpg

برای متمایز سازی محیط از یک پارچه‎ بزرگ استفاده کنید

یک پرده‎ رنگین با طرح‎های زیبا و بزرگ را آویزان کنید که باعث شود فضای خانه اندکی طرح برجسته بودن و متفاوت بون را به خود بگیرید، حتی می‎توانید از رو تختی‎های رنگی و بزرگی استفاده کنید که محیط را به خوبی عوض کند و بشود به آسانی آن‎ها را عوض کرد.

 

 

 

کار‎های هنری رنگین اضافه کنید

کار‎های هنری رنگی اضافه کنید

می توانید با لوازمی که در اختیار دارید به راحتی یک اثر هنری رنگارنگ زیبا درست کنید.

 

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ