دیوید بکام بازیگر فیلم تبلیغاتی پکن2022 شد!
دیوید بکام در فیلمی که برای حمایت از انتخاب پکن به عنوان میزبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی 2022 ساخته شده است، حضور دارد.

دیوید بکام در فیلم تبلیغاتی المپیک زمستانی پکن 2022 حضور دارد. این فیلم برای حمایت از انتخاب پکن به عنوان میزبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی 2022 ساخته شده است.

در این فیلم افراد مشهوری از جمله دیوید بکام، یائو مینگ، ستاره بسکتبال چین و شوان وایت، قهرمان اسنوبورد المپیک حضور دارند.

دیوید بکام از برگزاری المپیک 2012 در لندن نیز حمایت کرده بود. این فیلم بعد از بازدید کمیته‌ ارزیابی IOC از پکن پخش و با عنوان "پکن 2022" در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد.

پکن و آلماتی دو نامزد میزبانی بازی‌های المپیک زمستانی 2022 هستند. IOC قرار است که میزبانی اصلی را در روز 31 ژوئیه در صد و بیست و هفتمین جلسه خود در کوالالامپور انتخاب کند.

پکن اعلام کرده است که پس از برگزاری المپیک و پارالمپیک 2008 در این شهر امکانات لازم برای برگزاری مسابقات دیگر فراهم است. این شهر تصمیم دارد که از پنج استادیوم خود که در سال 2008 از آنها استفاده شده بود برای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های 2022 استفاده کنند.

پکن اعلام کرده است که با میزبانی المپیک زمستانی 2022 قصد دارد تجربه خود در میزبانی بازی‌های بین‌المللی ورزشی را افزایش دهد. این نامزدی مورد حمایت مردم چین، دولت چین و فعالان تجاری این کشور قرار گرفته است.


گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع : isna.ir