پشت پرده حمایت همسر دنی آلوز پس از تجاوز جنسی!
گفته می‌شود که رابطه دنی آلوس و همسرش ژوآنا سانز به طور کامل خراب شده اما وکلا برای اینکه دادگاه تجاوز به نفع آلوس تمام شود موافق طلاق او از همسرش نیستند

وکلای دنی آلوس نمی‌گذارند او از همسرش جدا شود!

وکلای دنی آلوس می‌خواهند به هر قیمتی که شده مانع ماندن او در زندان شوند و برای رسیدن به این هدف یک استراتژی دارند.

به گزارش «لا راسون»، یکی از مهمترین نکات برای وکلای آلوس این است که او تا پایان دادگاه تجاوز ادعایی و صدور حکم از همسر فعلی خود، ژوانا آلوز، جدا نشود. طبق گزارش این روزنامه، ژوانا با وکلای آلوس به توافق رسیده تا حداقل مقابل نگاه دوربین‌ها و رسانه‌ها از همسرش حمایت کند. بسیار حیاتی است که ژوانا نشان دهد که به همسرش اعتماد دارد.

اما به دور از این توافق‌ها، رابطه دنی آلوس و ژوانا به طور کامل ویران شده، و ژوانا از فرصت دیدار او در زندان استفاده کرد و در مورد جزئیات اتفاقی که در کلوپ شبانه اسپانیا رخ داده با او صحبت کرد. ملاقات این دو همچنین در جهت رسیدن به توافق طلاق بوده اما در حال حاضر لازم است که هردو حفظ ظاهر کنند تا طلاق و عدم اعتماد همسرش به او باعث بدتر شدن شرایط دادگاه آلوس نشود.

ژوانا برای حفظ آرامش و تعهد به توافقی که صورت گرفته، به ایجاد فاصله و رفتن به پاریس فکر می‌کند. او چند روز پیش تصاویری از سفرش به پایتخت فرانسه را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، و نشان داد که در آنجا به دنبال آپارتمانی برای شروع یک زندگی جدید می‌گردد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی