محکومیت 900 میلیونی پرسپولیس مقابل علی علیپور
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره پرونده‌های مطروحه اعلام کرد

پرسپولیس ۹۰۰ میلیون محکوم شد

کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پنج پرونده مطروحه به شرح زیر اعلام کرد:

*با توجه به شکایت علی قربانخانی از باشگاه پیکان تهران، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت عبداله ناصری از باشگاه نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون و ۹۳۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۴ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۲۷۴ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۴۹۹ میلیون و ۷۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت علی علیپور از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹۶ میلیون و ۴۱۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۹۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت باشگاه سایپا از محمدرضا دیناروند، کمیته وضعیت دعوی باشگاه سایپا به طرفیت محمدرضا دیناروند مردود اعلام کرد.

*با توجه به شکایت حکیم حزباوی پور از باشگاه ویستا توربین، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت فصل اول و ۴۷۰ میلیون ریال بابت غرامت فصل دوم به عنوان اصل خواسته و مبلغ ۲۷ میلیون و ۶۸۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد و نسبت به مازاد خواسته قرار رد دعوی صادر می گردد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir