هشدار رافائل نادال به هواداران رئال
رافائل نادال در مورد کاسیاس به هواداران رئال هشدار داد.

"رافائل نادال" که یکی از هواداران متعصب رئال و دوست صمیمی "ایکر کاسیاس" است، از تساوی این تیم مقابل والنسیا در دیداری خانگی ناراحت بود. نتیجه‌ای که امید قهرمانی رئال را تا اندازه‌ زیادی از بین برد.

"کاسیاس" هم که در این فصل نمایش خوبی نداشته و انتقادهای زیادی را هم متوجه خودش کرده است، در این دیدار هم دو بار دروازه‌اش باز شد. با این حال "نادال" بر این باور است که تماشاگران رئال باید برخورد بسیار بهتری با کاپیتان تیمشان داشته باشند. "نادال" گفت: نباید "ایکر" را به خاطر گل‌هایی که خورد سرزنش کرد. اتفاق‌هایی که رخ داد، دور از انتظار بود. بازیکنانی مانند "کریستیانو رونالدو"، "زین‌الدین زیدان"، "ایکر کاسیاس" و ... کسانی هستند که کارهای بزرگی برای این باشگاه انجام داده‌اند. این بازیکنان نباید توسط هواداران «هو» شوند. این یک قانون است.

"نادال" که در دوران حرفه‌ای تنیس خود توانسته 14 گرنداسلم را فتح کند، در ادامه به بارسلونا تبریک گفت. کاتالان‌ها اگر بتوانند در دو دیدار باقی مانده‌شان در لیگ بر یکی از تیم‌های آتلتیکو مادرید و دپورتیوو لاکرونیا غلبه کنند، می‌توانند عنوان قهرمانی لیگ را کسب کنند. "نادال" اما تاکید کرد با شرایط به وجود آمده، رئالی‌ها نباید حواسشان را از دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس پرت کنند.

"نادال" در این خصوص هم گفت: این تساوی موجب شد تا بارسلونا شرایط بسیار بهتری برای کسب قهرمانی در لیگ داشته باشد. باید به این تیم تبریک گفت که فاصله چندانی تا قهرمانی ندارد. فکر نمی‌کنم شرایط به وجود آمده روی رئالی‌ها برای حضور در دیدار چهارشنبه شب مقابل یوونتوس تاثیری داشته باشد. آنها نباید اجازه دهند تمرکزشان از روی دیدار با یوونتوس برداشته شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir