روبرتو کارلوس جانشین خود را معرفی کرد
روبرتو کارلوس می‌گوید ساندرو بازیکن 24 ساله یوونتوس بهترین جانشین برای او است.

روبرتو کارلوس(Roberto Carlos) نه تنها بهترین بال چپ تاریخ فوتبال برزیل است، بلکه می توان او را یکی از بهترین های تاریخ فوتبال جهان در پست خود دانست. پر کردن جای خالی ستاره ای همچون کارلوس بسیار سخت است. این بازیکن برزیلی بازیکنی را که شایسته جانشینی خود می داند که شاید بسیاری تا به حال نام او را نشنیده باشند.

الکس ساندرو(Alex Sandro) که در فصل جابه ‌جایی تابستانی با 20 میلیون یورو از پورتو(Porto) راهی یوونتوس(Juventus) شد بازیکن مورد علاقه کارلوس است و این ستاره سابق فوتبال برزیل بر این باور است که ساندرو 24 ساله می‌تواند جایگزینی شایسته برای او باشد.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل گفت: بله! این کاملا درست است. ساندرو توانایی‌هایی شبیه به من دارد. اگر او به تلاشش ادامه دهد جانشین خوبی برای من در تیم ملی فوتبال برزیل خواهد شد. فکر می کنم که همه منظور این سخنان من را بدانند. ساندرو بازیکنی بسیار حرفه ای است. من چند بازی او را با پیراهن پورتو و تیم ملی فوتبال برزیل دیده ام.

کارلوس ادامه داد: ساندرو بازیکنی است که فوتبال مدرن را در دستور کار خود قرار می دهد. او هم در حمله و هم در کارهای دفاع توازن لازم را دارد. در برزیل این بازیکن را با من مقایسه می کنند و باید بگویم که این مقایسه درست است و ما شباهت های زیادی با هم داریم اما او در شوتزنی مانند من قوی نیست و این یک واقعیت است. او در حرکات عرضی و پاس های دقیق مهارت دارد و این می تواند بهترین خبر برای مانژوکیچ(Mario Mandžukić) و موراتا(Álvaro Morata) باشد.

ستاره سابق رئال مادرید(Real Madrid) درباره این سوال که چرا ساندرو فرصت کمتری برای حضور در ترکیب اصلی 'سلسائو' دارد، گفت: در پست او بازیکنان خوبی همچون مارسلو(Marcelo) و فیلیپه لوئیس(Filipe Luís) بازی می‌کنند اما اطمینان دارم که این بازیکن 24 ساله در آینده پیشرفت زیادی خواهد کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir