تتلو: می خواستم علی کریمی شوم
امیر تتلو عنوان کرد: پرسپولیس نیاز به تبلیغ دارد که هوادارانش برگردند.

امیر تتلو در گفت و گویی درباره حضورش در تمرین پرسپولیس در سال گذشته اظهار داشت: برخلاف صحبت های قبلی خوردبین من را اخراج نکرد. لیدرهای پرسپولیس و محسن بنگر به من می گفتند که به تمرین بیا. من آهنگی خوانده بودم و بچه ها دوست داشتند. بنگر که دوست صمیمی من است می گفت که به تمرین بیا تا بچه ها انرژی بگیرند.

وی ادامه داد: دوشنبه شبی بود که عادل فردوسی پور در 90 گفت وضعیت خیلی خراب است و هر کسی هر کمکی می تواند انجام دهد. من دو دو تا 4 تا کردم دیدم می توانم به پرسپولیس کمک کنم. پرسپولیس نیاز به تبلیغ دارد که هوادارانش برگردند.

تتلو درباره اینکه دوست داشته جای علی کریمی را در پرسپولیس بگیرد بیان داشت: همین طور است. چرا این کار نشدنی باشد؟ مگر علی کریمی 8 تا پا دارد؟ می خواستم صبح تا شب یک سال تمرین کنم تا علی کریمی بشوم. من پیش زمینه ای دارم و بازی ام خوب است. قبل تر این کار را در فول کنتاکت کردم. آنجا اردوهای ما سخت بود ولی دو هفته ای آماده می شدیم. سابقه بدنی داشتم.

وی درباره مخالفت باشگاه راه آهن با حضورش در تمرینات تیم اظهار داشت: مشکل راه آهن با بازی من نبود مشکل شان با ظاهر من بود. به قیافه من ایراد می گیرند. این در حالی است که موی تیموریان عین من دم دارد. ریشش هم کم پشت است اگر می توانست ریشش را هم اینطور می کرد.

این خواننده زیرزمینی درباره حمید درخشان گفت: علی کریمی حرف قشنگی زد. گفت اگر نمی توانید خدمت کنید ضربه نزنید. از نظر من او به پرسپولیس ضربه زد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir