پیام تبریک رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت قهرمانی فوتسال بانوان ایران
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران را تبریک گفت و بر توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در این قاره تاکید کرد.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران با برتری برابر ژاپن توانست عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند. پس از این افتخار شیخ سلمان(Salman Bin Ibrahim Al-Khalifa) رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پیام تبریکی را به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان منتشر کرد.

او در این پیام گفته است: می‌خواهم به تیم ملی فوتسال زنان برای اولین قهرمانی در آسیا تبریک بگویم. نام آنها در تاریخ فوتسال زنان آسیا تا ابد خواهد ماند. خیلی خوشحالم که این را اعلام کنم که AFC نقش تعیین کننده‌ای در رشد و توسعه فوتسال زنان داشته است. البته فوتسال به صورت کل مد نظر ما بوده و در سال‌های اخیر نیز با پیشرفت پایداری همراه بوده است. علاوه بر آن علاقه زیادی از طرف رسانه‌ها و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی دیده شده است.

محبوبیت فوتسال و فوتبال ساحلی به سرعت در قاره آسیا در حال رشد است و هر از چندگاهی بازیکنان جدیدی در این رشته‌های ورزشی پیدا می‌شوند. این توسعه مثبت برای آسیاست و می‌تواند موفقیت این قاره را تامین کند.

AFC خود را موظف می‌داند تا فوتسال و فوتبال ساحلی را در سراسر قاره آسیا توسعه دهد تا بتواند این دو رشته را به ثبت جهانی برساند و البته افتخاراتی برای قاره آسیا به وجود آید. امیدواریم این موفقیت‌ها به موفقیت‌های جهانی تبدیل شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir