رئیس باشگاه بایرن مونیخ از زندان آزاد شد
رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ که به خاطر فرار مالیاتی به سه سال زندان محکوم شده بود بعد از گذراندن نصف محکومیت خود در زندان آزاد شد.

اولی هوینس(Uli Hoeneß) رئیس باشگاه بایرن مونیخ(Bayern Munich) در سال 2014 به اتهام فرار مالیاتی محکوم شد و دادستان آلمان او را به سه سال زندان محکوم کرد. رسانه های آلمانی اعلام کردند که هوینس بعد از سپری کردن نیمی از زمان محکومیت خود در زندان آزاد شد بدون آنکه از دلیل کم شدن محکومیت او سخن به میان آورده شود.

هوینس ابتدا به 3.5 میلیون یورو فریبکاری مالیاتی متهم شده بود اما پس از تحقیقات گسترده تر مشخص شد که این رقم بسیار بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می شد بوده است. اولی هوینس قبل از اینکه سال 2009 به ریاست باشگاه بایرن برسد، به مدت 30 سال مدیر ورزشی این باشگاه بود.

کارل هوفنر(Karl Hopfner) رئیس باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد اولی هوینس می‌تواند به محض آزادی از زندان در باشگاه بایرن مشغول به کار شود. او اظهار داشت: در نظر داریم به محض آزادی اولی هوینس از زندان وی را در بخش پایه استخدام کنیم.

وی که یکی از اسطوره‌های تاریخ بایرنی‌ها محسوب می‌شد، به عنوان مهاجم همواره در خدمت باواریایی‌ها بود که ۴ قهرمانی بوندس‌لیگا و ۳ قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا را در کارنامه‌اش ثبت کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir