قدردانی نمایندگان مجلس از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک
158 نماینده مجلس در بیانیه‌ای با حمایت از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک از تلاش‌های ارزنده و زحمات طاقت‌فرسای ورزشکاران و مربیان سختکوش آنان تقدیر و تشکر کردند.

غلامرضا کاتب عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی یکشنبه مجلس، بیانیه حمایت تعدادی از نمایندگان از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک را به شرح زیر قرائت کرد:

«حضور پرشور در صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس و درخشش جوانان این مرز و بوم در میادین علمی و ورزشی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیام‌آور آینده‌ای روشن و امیدبخش و بالندگی نظام برآمده از اسلام ناب محمدی (ص) در این سرزمین است.

اینک در پایان رویدادهای مهم ورزش المپیک و پارالمپیک ریو 2016 و به مناسبت حمایت از قهرمانان و پهلوانان و حضور بانوانی که نشاط و موفقیت زنان ایرانی را همواره با اصالت‌های دینی و فرهنگی به نمایش گذاشتند، بر خود فرض می‌دانیم از تلاش‌های ارزنده و زحمات طاقت‌فرسای ورزشکاران و مربیان سختکوش آنان و همچنین برنامه‌ریزی خوب وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون‌های ورزشی و مدیران ورزشی تقدیر و تشکر کنیم.

مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف در خصوص درگذشت قهرمان ملی‌پوش و جانباز سرافراز کشور آقای بهمن گلبارنژاد که در مسابقات دوچرخه‌سواری پارالمپیک ریو جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و موجب تألم جامعه ورزش شد، این موضوع را به کاروان شهدای منا و خانواده محترمشان تسلیت می‌گوییم.

همچنین مراتب قدردانی و سپاس خود را از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که همواره با پیام‌های دلگرم‌کننده مشوق و پشتیبان معنوی فرزندان این مرز و بوم در میادین ورزشی بوده‌اند را، اعلام می‌کنیم.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir