توهین و فحش های رکیک ایرانی ها به سرمربی برایتون بخاطر جهانبخش!!
عدم حضور علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی برایتون مقابل منچستر یونایتد واکنش شدید بسیاری از کاربران اینستاگرامی را علیه سرمربی او به همراه داشته است

اعتراض ایرانی ها به بازی نکردن علیرضا جهانبخش مقابل منچستریونایتد

بعد از اینکه علیرضا جهانبخش بزرگ‌ترین و گران قیمت‌ترین نقل و انتقال فوتبالی ایران را با باشگاه برایتون انگلیس امضاء کرد، انتظار می‌رفت از همین شروع فصل جزو نفرات اصلی تیمش قرار بگیرد و به ویژه در هفته دوم که به مصاف منچستر یونایتد می‌روند، حداقل به‌عنوان بازیکن تعویضی بازی کند.

برایتون روز گذشته دست به کار بزرگی زد و منچستر یونایتد را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد که با وجود سه تعویضی، علیرضا جهانبخش فرصت حضور برابر یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس را پیدا نکرد و همین اتفاق موجب ناراحتی بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی شد.

طی ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بی‌شماری از افرادی که می‌توان آن‌ها را به زامبی‌های اینستاگرامی تشبیه کرد، به صفحه باشگاه برایتون انگلیس هجوم بردند و به کریس هاتن، سرمربی این تیم فحاشی زیادی کردند که پیام‌های آن‌ها در ۱۶ پست آخر صفحه اینستاگرام باشگاه برایتون دیده می‌شود.

البته تعدادی از هواداران فوتبال ایران هم به فحاشی‌های دیگر ایرانیان علیه سرمربی برایتون واکنش نشان دادند و ضمن موضع‌گیری، با انتشار پیام‌های فارسی و انگلیسی در بخش نظرات، از مسؤولان باشگاه برایتون عذرخواهی کردند، ولی بیشتر از اینگونه پیام‌ها، الفاظ رکیک در پست‌های این صفحه به چشم می‌خورد.

بدون تردید به وجود آوردن چنین شرایطی نمی‌تواند خوشایند ستاره ایرانی باشد و مطمئنا علیرضا جهانبخش نیز به داشتن چنین طرفدار‌هایی علاقه‌مند نیست؛ هوادارانی که ممکن است نگاه تماشاگران و حتی مسؤولان باشگاه انگلیسی را به این فوتبالیست خوش اخلاق تغییر دهند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی