افشای پشت پرده اردوی جنجالی تیم ملی در دبی ممنوع است؟
مشخص نیست چرا افشین پیراونی و جواد نکونام از ماجرای اردوی دبی که باعث بروز اختلاف با کی روش شد صحبتی نمی کنند

چرا پیروانی و نکونام رمزگشایی نمی کنند؟

این روزها جواد نکونام و افشین پیروانی به عنوان کادر ایرانی سابق تیم ملی پس از مدت ها حرف هایی پیرامون کی روش زدند.

اینها افرادی هستند که پیش از این سکوت مطلق کرده بودند و پس از اخراج از اردوی امارات حتی کلامی درباره تیم ملی سخن نگفته بودند.

پیروانی مدعی شد کی روش از پرسپولیس خوشش نمی آید و به همین دلیل از تیمی که دو دوره متوالی قهرمان ایران شده، فقط یک بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت می شود.

نکونام گفت پس از اردوی امارات اگر در تیم ملی می ماندم نکونام نبودم. جالب است که نکونام و پیروانی متفقا در لفافه از کی روش انتقاد می کنند و می کوشند در انتقادهایشان زیاده روی نکنند.

نکونام حتی دست به عصاتر است و نامی از سرمربی تیم ملی نمی برد و هیچ کدام توضیح نمی دهند در آن اردوی معروف که منجر به اخراج بازیکنان پرسپولیس و تمام کادر ایرانی تیم ملی شد چه اتفاقاتی رخ داد؟

اقدام انتحاری کی روش در دبی، درست یا غلط هیچ وقت از سوی افرادی که از تیم ملی رفتند افشا نشد. آنها طوری در این باره رازداری می کنند که اگر ماجرای اردوی امارات به طور کامل افشا شود، گویی فوتبال ایران نیست و نابود خواهد شد...

رسانه ها شاید بخشی از این داستان را بدانند اما مساله این است که اعضای سابق تیم ملی سرانجام باید روزی در این باره واقعیت را به مردم بگویند. تا همین الان هم خیلی دیر شده!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی