سند حق‌السکوت رونالدو به زنی که به او تجاوز کرده بود منتشر شد! + عکس
کریستیانو رونالدو برای اینکه دردسری بخاطر تجاوز متوجهش نشود به کاترین مایورگا حق‌السکوت داده بود که حالا این سند منتشر شده است

انتشار سند حق السکوت رونالدو بخاطر تجاوز

نشریه اشپیگل آلمان، رسانه‌های که برای اولین بار پرده از ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو به یک زن آمریکایی به نام کاترین مایورگا برداشت، اکنون سندی منتشر کرده که اتهام ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس را اثبات می‌کند.

اشپیگل هفته گذشته جزئیات ماجرای تعرض رونالدو به مایورگا در تابستان سال ۲۰۰۹ را منتشر و در آن اعلام کرد که این بازیکن ۳۳ ساله در آن زمان برای حفظ آبروی خود حق السکوتی بالغ بر ۳۰۰ هزار یورو به قربانی پرداخته است. در این گزارش عنوان شده بود که مایورگا پس از اطمینان حاصل کردن از مبتلا نشدن به بیماری‌های مقاربتی، حاضر شده حق‌السکوت را دریافت کند.

در تصویری که اشپیگل از برگه توافق رونالدو و مایورگا برای سکوت درباره ماجرای تجاوز وی، منتشر کرده نام و امضای رونالدو دیده می‌شود. اشپیگل همچنین گزارشی از پلیس آمریکا که در آن مایورگا چند ساعت پس از تعرض رونالدو این اتفاق را گزارش کرده، منتشر کرده است.

رونالدو اتهامات نسبت داده شده به خود را قویاً تکذیب کرده اما پلیس آمریکا همچنان مشغول رسیدگی به ادعای مطرح شده توسط وکلای شاکی پرونده است.


مدارک منتشر شده درباره تجاوز رونالدو و توافق نامه
 عکس| سند حق‌السکوت رونالدو به قربانی تجاوز

 عکس سند حق‌السکوت رونالدو به قربانی تجاوز
ronaldo 126.jpg



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی