انتشار عکس های درگیری آقای فوتبالیست با خواننده سرشناس بخاطر نامزدش!
تلویزیون «کانال د» ترکیه در گزارشی ویژه پرونده حمله آردا توران ستاره تیم باشاک شهیر به خواننده معروف ترکیه‌ای را بررسی کرد

تصاویر جدید از حمله آردا توران به خواننده ترک

روز گذشته فیلمی از آردا توران منتشر شد که نشان می‌داد او در یک مکانی شبیه به هتل حضور یافته و با برکای خواننده پاپ ترکیه‌ای درگیر شده است؛ درگیری که به شکستن بینی این خواننده منجر شد.

شبکه‌های تلویزیونی ترکیه‌ای فیلم دوربین مخفی مکانی که توران در آن حضور داشت را منتشر کرده اند که نشان می‌دهد آردا ابتدا وارد می‌شود و سپس یک شی مانند اسلحه را به روی مبل پرتاب می‌کند و سپس با کسی صحبت می‌کند.

البته ستاره سابق اتلتیکو مادرید این موضوع را تاحدی تکذیب کرد و در اینستاگرام هم نوشت که چنین چیز‌هایی باعث افتخار و مباهات او نیستند.

گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد آردا توران قصد داشت با همسر برکای خواننده پاپ ترکیه‌ای صحبت کند، اما برکای پیش از آن که بینی اش توسط توران شکسته شود، همسرش را راهی خانه کرده بود.

البته هافبک تیم بارسلونا که به صورت قرضی در باشاک شهیر ترکیه حضور دارد، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این تمام داستان نبوده است.

همچنین رسانه‌های ترکیه‌ای نوشتند که این اتفاق در یک نایت کلاب در منطقه امیرخان رخ داده و همچنین آردا توران پس از این اتفاق توسط پلیس دستگیر شده بود.
این بازیکن معروف ترکیه‌ای پیش‌تر در بازی با سیوااسپور با کمک داور درگیر شد و به او ضربه زد و همین موضوع محرومیت ۱۶ جلسه‌ای را برایش در پی داشت؛ محرومیتی که سپس به ۱۰ جلسه تقلیل یافت.


ورود آردا توران به نایت کلاب
ورود آردا توران به نایت کلاب

آردا توران در نایت کلاب
آردا توران در نایت کلاب



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com