6 بازی حساسی که لیونل مسی از دست داد!
باتوجه به مصدومیت لیونل مسی از ناحیه دست, این بازیکن 6 دیدار حساس تیم بارسلونا را از دست داده است

لیونل مسی کدام بازی ها را از دست داد؟

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در جریان بازی شنبه شب تیمش مقابل سویا با مصدومیت از ناحیه دست مواجه شد.

این مصدومیت باعث می شود تا لئو در سه هفته آتی قادر به همراهی بارسا نباشد. در این سه هفته، بارسا چند بازی حساس را پیش رو دارد. بعد از انجام تستهای پزشکی در شهرک ورزشی سنت خوان دسپی برروی دست راست مسی مشخص شد که استخوان بازی راست او دچار شکستگی شده است و بدین ترتیب در طول مدت دست وپنجه نرم کردنش با این مصدومیت، شانس حضور در شش بازی را نخواهد داشت.

از جمله این بازی ها می توان به مصاف حساس بارسلونا مقابل اینتر در روز چهارشنبه همین هفته از سری بازی های لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی آبی اناری ها با رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ در روز یکشنبه 28 اکتبر اشاره کرد. او به علاوه قادر به همراهی بارسا در بازی برگشت مقابل اینتر در روز  6 نوامبر در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود و بازی رفت آبی اناری ها مقابل کولتورال لئونسا در رقابت های جام حذفی اسپانیا را نیز از دست خواهد داد.

دیگر دیدارهایی که بارسا باید در غیاب مسی برگزار کند، مصاف این تیم با رایو وایه کانو در وایه کاس و مصاف با بتیس در نوکمپ خواهد بود. بعد از این بازی ها، وقفه ای در برگزاری بازیهای باشگاهی ایجاد می شود و بدین ترتیب مسی می تواند در کمال آرامش و بدون نگرانی مبنی بر غیبتش در ترکیب بارسا، مراحل پایانی بهبودش را سپری کند و انتظار می رود که برای بازی دوشنبه شب تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو قادر به همراهی تیمش باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir