واکنش بازیگر کانادایی به پیام راموس درباره شباهت شان
بازیگر کانادایی که به راموس شباهت زیادی دارد به پیام این بازیکن تیم رئال مادرید واکنش نشان داد

شباهت راموس و بازیگر کانادایی

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید روز گذشته با ارسال پیغامی برای پابلو شریبر، بازیگر کانادایی به او اعلام کرده بود که خیلی ها به او می گویند که شباهت زیادی میان این دو نفر می بینند.

حالا پابلو شریبر بازیگر معروف کانادایی که به خاطر حضورش در سریالهای تلویزیونی هالیوودی مشهور است، پاسخگوی پیغام سرخیو راموس شده است.

راموس با انتشار توئیتی و آوردن نام این بازیگر کانادایی، در پیغامی نوشته بود:«پابلو شریبر. حالت چطور است؟ اسم من سرخیو راموس است؛ فوتبالیست حرفه ای اسپانیایی. نمی دانم برای تو هم این اتفاق افتاده یا نه ولی من هرروز کلی پیغام می گیرم و به من می گویند که ما دونفر خیلی شبیه به هم هستیم. نظر تو چیست؟ خوشحالم با تو آشنا شدم برادر.»


بیشتر بدانید :
سوژه شدن شباهت راموس به بازیگر کانادایی! عکس

 و ساعاتی بعد شریبر با پیغامی به زبان اسپانیایی پاسخ کاپیتان تیم مادریدی را داده بود:« خوشبختم کاپیتان. دقیقا می دانم که چه کسی هستی. خیلی وقتها همه فکر می کنند که من تو هستم. اگر زمانی به لس آنجلس سفر کردی، میهمان من باش.»

نکته جالب توجه این بود که شریبر برای آنکه بتواند پیغامش را به زبان اسپانیایی منتشر کند، از مترجمهای اینترنتی مثل گوگل ترنسلیت بهره برده بود و همین باعث شده بود تا دربرخی عبارات،اشتباهات بامزه ای به چشم بخورد. همین موضوع سوژه خنده کاربران اینترنتی شده و بسیاری از کاربران، جملات شریبر را دستمایه شوخی و خنده کرده اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net