عصبانیت علی دایی؛ وقتی جیک بازیکنان سایپا در نمی آمد!
شکست سنگین تیم فوتبال سایپا تمرین نارنجی‌پوشان را تحت تاثیر خود و رفتار علی دایی قرار داده بود

واکنش تند علی دایی به شکست سنگین

تیم فوتبال سایپا روز گذشته در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت و در دیداری غیرمنتظره با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب این تیم شد.

این شکست سنگین، خلقیات علی دایی در کنفرانس خبری را به شدت تحت تأثیر خود قرار داد و و حالا یک روز پس از این شکست هم همچنان اردوی سایپا تحت تاثیر باخت ۵ بر ۲ مقابل شاگردان امیر قلعه نویی است.

سایپا در دیداری تدارکاتی و با حضور بازیکنانی که فرصت بازی مقابل سپاهان را پیدا نکردند، به مصاف سرخپوشان پاکدشت رفت و با نتیجه ٣ بر ٣ مقابل این تیم لیگ یکی متوقف شد.

نکته قابل توجه اما رفتار علی دایی روی نیمکت سایپا بود؛ سرمربی نارنجی‌پوشان که باخت شب گذشته هنوز از خاطرش پاک نشده، برخلاف رفتاری که از او در ذهن داریم در دیدار تدارکاتی با سرخپوشان پاکدشت به هیچ وجه با بازیکنانش صحبت نمی کرد. دایی نه از گلزنی تیمش خوشحال می شد و به تشویق تیمش می پرداخت و نه هنگامی که اشتباه می کردند یا گل می خوردند، واکنشی نشان می داد و به احتمال فراوان خود شاگردان دایی می دانند که شاید این بدترین تنبیه برای آنها باشد.

دایی در نهایت بدون اینکه کسی او را همراهی کند، در حالی که شاگردانش با نتیجه ٣ بر ٢ پیش بودند و به تازگی گل دوم را خورده بودند، آرام آرام مساحت زمین فوتبال را در حالی که نیم نگاهی به بازی داشت طی کرد و در حالی که ناراحتی و عصبانیت از چهره اش مشهود بود، سوار ماشین خود شد و ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

پس از ترک ورزشگاه درفشی‌فر توسط علی دایی شاگردان اش در ادامه بازی یک گل دیگر هم دریافت کردند تا بازی با تساوی سه بر سه خاتمه یابد.

در خاتمه بازی ابراهیم صادقی پس از اینکه با بازیکنان برای دقایقی صحبت کرد، بدن های آن ها را سرد کرد تا اولین تمرین پس از شکست برابر سپاهان اینگونه خاتمه یابد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com