شرایط نامناسبت 2 پسر بی استعداد زیدان در دنیای فوتبال
2 پسر زین الدین زیدان که خیلی ها امیدوار بودند جانشین مناسبی برای وی در دنیای فوتبال باشند, چندان موفق و با استعداد نیستند

اوضاع ناخوش پسران زیدان/ وقتی استعداد، ارثی نیست!

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید این روزها نه تنها باید به شرایط این تیم فکر کند بلکه باید نگران اوضاع دو پسر بزرگش انزو و لوکا باشد.

انزو پس از فسخ قراردادش با تیم لوزان سوئیس در حال حاضر بدون تیم مانده و پسر دومش لوکا هم باید از رئال مادرید برود و به دنبال تیم برای خود باشد. انزو زیدان 24 ساله در حال حاضر بازیکن آزاد است. این بازیکن پس از سالها حضور در آکادمی رئال مادرید در سال 2017 راهی تیم آلاوس شد. در این تیم در نیم فصل فقط چهار بازی داشت تا راهی تیم لوزان سوئیس شود. تیم سوئیسی به لیگ دسته دو سقوط کرد و بدین ترتیب انزو به تیم رایو ماخاداهوندا در لیگ دسته دو اسپانیا ملحق شد ... اما با این تیم هم سقوط کرد تا تیم لوزان تصمیم بگیرد که قراردادش را فسخ کند. بدین ترتیب پسر ارشد سرمربی رئال مادرید در حال حاضر بدون تیم است.

اوضاع برای برادرش لوکا هم چندان مشخص نیست. این دروازه بان 21 ساله سالهاست که در اکادمی رئال مادرید بازی می کند. جدایی کیلور ناواس می توانست درها را به روی حضورش در تیم اصلی رئال مادرید باز کند اما گلر کاستاریکایی تصمیم گرفته بماند، نکته ای که باعث می شود تا لوکا زیدان چاره ای جز جدایی نداشته باشد. در حال حاضر به نظر می رسد که پسر دوم زیدان در حال مذاکره با تیم های مختلف در لیگ های دسته دوم اسپانیا و فرانسه است.

به هر صورت به نظر می رسد که هر چند که زین الدین زیدان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال بوده اما ژن خوبش به پسرانش نفوذ نکرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net