ادعای جدید مدلی که نیمار به او تجاوز کرد
ناجیلا ترینداده، زنی که نیمار را به تجاوز متهم کرده بود، به تازگی با سایت برزیلی UOL Esporte صحبت کرده که در مورد مشکلات سلامتی خود صحبت کرده است

ناجیلا: هیچ‌کس به من کمک نمی‌کند چون نیمار پولدار است!

 از زمان شکایت ناجیلا از نیمار به اتهام تجاوز، زندگی این مدل برزیلی کاملا عوض شده و همین مسئله روی سلامتی او تاثیرگذار بوده است. او می گوید:"در حال ریکاوری بدنی، ذهنی و روانی هستم. در حال درمان هستم چرا که ضربه سنگینی را تحمل کرده ام. به نزد روانشناس می روم. به من خیلی کمک کرد چرا که نمی توانستم این همه اتفاقاتی که برایم رخ داده را کنترل کنم. همه چیز خیلی سریع رخ داد. فشارها روی من از روز ملاقات با نیمار یعنی از 15 می آغاز شد و بعد از آن دنیا روی سرم خراب شد. انگار در مغزم طوفان حرکت می کند. اما در حال حاضر نسبت به روزهای بعد از اتفاقاتی که در هتل پاریس رخ داد،  حالم خیلی بهتر است."

ناجیلا می گوید که نه تنها خودش بلکه پسر هفت ساله اش هم قربانی این شرایط بوده است. او می گوید:" این روزها در کنار فرزندم هستم و سعی می کنم که از او در مقابل این شرایط وحشتناک که دارد من را نابود می کند، مراقبت کنم. پسرم سعی می کند این شرایط را تحمل کند. این جا نه به اینترنت دسترسی دارم و نه تلویزیون نگاه می کنیم. اما به زودی باید به مدرسه برگردد و همین مسئله من را نگران می کند. باید مراقبش باشم تا به عنوان یک مرد صادق و محترم رشد کند."

این مدل می گوید که خیلی ها بدون این که او را بشناسند در موردش قضاوت می کنند و از طرفی برای امنیت بیشتر زندگی اش در سائوپائولو را رها کرده و به باهایا رفته است. ناجیلا افزود:"زیاد بیرون نمی روم. این هفته بیرون رفتم تا به برخی مدارس سر بزنم تا فرزندم را ثبت نام کنم، برایش روپوش و لوازم تحریر بخورم. گاهی به سوپرمارکت می روم. بعضی افراد من را می شناسند و با من عکس می گیرند. برخی می خندند و برخی بی تفاوت هستند. از زمانی که این اتفاقات برایم افتاده هیچ کس برای کمک کردن پیش قدم نشده است. من فقط به دنبال عدالت هستم. هیچ کس از من حمایت نکرد چرا که نیمار یک شخصیت مشهور و بسیار ثورتمند است. این شرایط برایم ناخوشایند است. این شرایط نشان دهنده فریاد بی صدای زنی است که مورد خشونت قرار گرفته است.  برخورد برخی افراد با من غیرانسانی است."

ناجیلا در پایان این مصاحبه در مورد ساختن زندگی خود از نو گفت:"هنوز تصمیم نگرفته ام که چطور زندگی ام را از نو بسازم اما قطعا این کار را خواهم کرد. اولین باری نیست که با بی عدالتی من را نابود می کند. این بار بازتاش بیشتر بود اما اعتقاد دارم که می توانم از این طوفان عبور کنم. هر روز به خاطر پسرم سعی می کنم با نیروی بیشتری بیدار شوم چرا که او به من نیاز دارد تا در َآینده یک مرد ضدزن و متجاوز نباشد هر چند که در برزیل الگوی خوبی برای پسرم وجود ندارد."

این زن مدعی است که نیمار در اواخر اردیبهشت او را به پاریس دعوت کرده و در هتلی در آن جا به او تجاوز کرده است. در حال حاضر دادگاه این پرونده را بررسی می کند و هنوز چیزی به اثبات نرسیده است."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net