مصاحبه خواندنی ادن هازارد ستاره جدید رئال مادرید
ادن هازارد ستاره جدید رئال مادرید مصاحبه جالبی انجام داده است که در ادامه خواهید خواند

هازارد درباره قد کوتاهش: اگر عاشق بسکتبال بودم بدبخت می‌شدم!

ادن هازارد، خرید جدید رئال مادرید درباره روملو لوکاکو، آنتونیو کونته و مائوریتسیو ساری صحبت کرده و به مقایسه خودش با لیونل مسی هم واکنش نشان داده است.

او در مصاحبه با نشریه کوریره دلا سرا گفته است: «از کودکی رویای این را داشتم که روزی پیراهن رئال مادرید را به تن کنم. زمانی که رئال در خانه شما را می‌زند، تنها یک کار می‌توانید انجام دهید: این که در را باز کنید.

من سال‌هایی فراموش‌نشدنی در چلسی داشتم، اما حالا در آسمان هفتم هستم. زین‌الدین زیدان یکی از اسطوره‌های من در کودکی بود و من پوستر او را به دیوار اتاقم زده بودم. او حالا مربی من است.»

هازارد در چلسی دو مربی ایتالیایی داشت: کونته و ساری. او می‌گوید: «من از آنها چیزهای بسیاری آموختم. آنها از نظر شخصیت و ایده‌های فوتبال بسیار با هم متفاوت هستند. اما هر دو یک ویژگی دارند: این که برنده هستند. سبک هر کدام از آنها خاص است و آنها می‌دانند که چه دستورهایی به تیم بدهند. البته که من بازی‌های سری آ را دنبال می‌کنم. لیگ ایتالیا یکی از مهم‌ترین لیگ‌های دنیا است.»

او درباره هم‌وطنش، لوکاکو که به اینتر پیوسته هم صحبت کرد: «لوکاکو مهاجمی رویایی است. او بازیکنی تمام‌کننده است که می‌تواند در اکثر تیم‌ها جا بیفتد. او گل‌های زیادی می‌زند، که البته برای یک مهاجم مرکزی مهم است. اما اشتباه است اگر او را تنها بر این اساس ارزیابی کنیم. او کارهای زیادی دیگری می‌تواند انجام دهد. لوکاکو در نگه داشتن توپ عالی است و با حضور او، دیگران می‌توانند به پیش بتازند. با حضور او در تیم، همه بهتر بازی می‌کنند.»

هازارد را با لیونل مسی مقایسه می‌کنند، چرا که هر دو بازیکن قد کوتاهی نسبت به سایر فوتبالیست‌ها دارند. هازارد می‌گوید: «اگر من عاشق بسکتبال بودم که بدبخت می‌شدم! از این نظر فوتبال ورزشی دموکراتیک است چون استعداد را با سانتی‌متر نمی‌سنجند.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net