ادعای واندا نارا درباره همسرش مائورو ایکاردی
واندا نارا، همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی ادعا کرد که این بازیکن پیشنهادات زیادی را بخاطر اینتر میلان رد کرده است

آخرین وضعیت ایکاردی در اینتر میلان

واندا نارا، همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی، مدعی شد که این بازیکن پیشنهاداتی که هیچکس در دنیا رد نمی کرده را به خاطر ادامه حضور در اینتر رد کرده است.

این مهاجم در ماه های اخیر با مشکلات بسیاری در اینتر مواجه بوده است. شماره 9 این تیم از او گرفته شده و به روملو لوکاکو، خرید جدید اینتر، داده شد و بارها به او اعلام شد که جایی در برنامه های فصل آینده این تیم نخواهد داشت.

با این وجود او تمامی پیشنهادات را رد کرد که بهترین آنها پیشنهاد ناپولی بود و ماه هاست که بسیاری از رسانه ها باور دارند که او تنها حاضر است در صورت پیوستن به یوونتوس از اینتر جدا شود.

واندا نارا در شوی تلویزیونی تیکی تاکا در این باره گفت:

" ما دوستان بسیاری در ناپل داریم. این درست است که او به هر پیشنهادی که مقصدی جز اینتر داشت نه گفت. همه از ابتدای تابستان از انتخاب او باخبر بودند و این درباره تمامی تیم هایی که به جذب او علاقه داشتند، صادق است. از نظر من در آخر او در اینتر خواهد ماند. این تصمیم اوست و هزاران پیشنهاد نیز به او رسیده بود. او باور ندارد که دوره اش در اینتر به پایان رسیده باشد.
نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد اما می دانم که وقتی پنجره نقل و انتقالات باز شد، نظر او چه بود و هنوز نیز مصمم است. پیشنهاداتی به او رسید که هیچکس در دنیا آنها را رد نمی کرد اما او به خاطر اینتر این کار را کرد. "



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net