رابطه عاشقانه فوتبالیست سرشناس با خواهرزاده همسرش!!
هالک ستاره برزیلی تیم شانگهای با خواهرزاده همسرش وارد رابطه عاشقانه ای شده است

رابطه عاشقانه جنجالی هالک، ستاره برزیلی شانگهای

پس از آن که هالک ستاره برزیلی تیم شانگهای SIPG  اعلام کرد که از همسرش آیران آنجلو دی سوزا جدا شده است حالا خبر می رسد که او رابطه عاشقانه ای را با خواهرزاده همسر سابقش آغاز کرده است.

ستاره برزیلی تیم شانگهای SIPG چین رابطه عاشقانه ای را با کامیلا 31 ساله ، نامزد همسر سابقش آیران آغاز کرده است. این مسئله به یکی از سوژه های داغ نشریات زرد برزیل تبدیل شده است. هالک و ایران در ماه آگوست از  هم جدا شدند و به دوازده سال رابطه خود پایان دادند. این زوج صاحب سه فرزند به نام های ایان، جیمز و آلیس بودند. آنها قبل از ازدواج قرار بود که یک مراسم مجلل را با دعوت از کل دوستان و نزدیکان خود در شهر ژائو پسوا در برزیل برگزار کنند اما جدا شدنشان باعث شد تا این مراسم لغو شود.

هالک از طریق وکلایش بیانیه ای منتشر کرد و شروع رابطه عاشقانه خود با کاملا را تائید کرد. در این بیانیه نوشته شده است:" روز شنبه هالک با والدین و برادر کامیلا تماس گرفت و در مورد رابطه اش با او به آنها توضیح داد. این بازیکن و نامزد جدیدش از ماه اکتبر با هم آشنا شدند و هیچ دلیلی برای مخفی کردن چنین خبری وجود ندارد. هالک این ماجرا را با شفافیت منتشر می کند و نمی خواهد که نظرات بداندیشانه روی او تاثیری بگذارد. روز شنبه این بازیکن به فرزندانش هم در این باره اطلاع داد."

کامیلا خواهرزاده همسر سابق هالک است که تصاویر مشترک زیادی هم از این دو در شبکه های اجتماعی دیده می شود اما احتمالا "آیران" از این که خواهرزاده اش با همسر سابقش وارد رابطه عاشقانه شده، دلخور است.

گفته می شود که کامیلا قصد دارد که صفحه خود در اینستاگرام را در پی حملات کاربران برزیلی حذف کند هر چند که برخی نیز می گویند که او هیچ صفحه ای در این شبکه اجتماعی ندارد و صفحات منتسب به کامیلا جعلی است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net