این مرد نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان را مشخص می کند
اتفاقات باور نکردنی مهم ترین بازی نیم فصل دوم را تحت تاثیر خود قرار داد و با تاخیر سپاهان در ورود به ورزشگاه نقش جهان، این دیدار برگزار نشد

جلال مرادی سرنوشت بازی جنجالی را تعیین می‌کند

با ترک زمین از سوی هر دو تیم حالا نتیجه مسابقه در گزارش ناظر بازی تعیین خواهد شد. سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ می‌گوید: ما منتظر گزارش آقای جلال مرادی هستیم و در نهایت کمیته انضباطی نتیجه این دیدار را روشن می‌کند.

نکته جالب در پایان مسابقه این بود که سپاهانی‌ها که از سوی پرسپولیس به عدم حضور در میدان برای مسابقه متهم شدند ادعا دارند کاملا آماده شروع مسابقه بوده و اگر ناظر بازی به آن ها اطلاع وارد میدان می‌شده‌اند. این جمله هم از سوی تابش مدیرعامل باشگاه و هم از طرف فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان به خبرنگاران اعلام شد.

جالب اینکه جلال مرادی داور سابق کرمانشاهی که سابقه قضاوت‌های جنجالی بسیاری را در دهه 70 و 80 فوتبال ایران دارد حالا مرد کلیدی گزارشی است که شاید حتی قهرمان لیگ را مشخص کند. مرادی که امروز با دستکش‌های پزشکی و با پوشاندن انگشت‌هایش به منظور جلوگیری از کرونا در استادیوم حاضر بود در یک ساعت منجر به بازی مدام با تلفن با مسئولان ذی‌ربط صحبت و لحظه به لحظه اتفاقات را پیگیری می‌کرد.

حالا او باید دوباره در کسوت یک داور تکلیف ماجرا را روشن کند. مرادی که سابقه ریاست شورای شهر کرمانشاه را نیز دارد و در این فوتبال استخوان خرد کرده، بعید است فشار جانبی هواداران هر دو تیم پر طرفدار فوتبال ایران روی او تاثیر بگذارد.

قرار است گزارش مرادی امشب به فدراسیون فوتبال ارسال شود و به نظر می‌رسد کمیته انضباطی با توجه به حساسیت موضوع در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: bartarinha.ir