شوخی خنده دار ستاره سرشناس با نامزدش در زمان قرنطینه! عکس
مارکوس یورنته بازیکن تیم اتلتیکو مادرید شوخی جالبی را با نامزد خود در زمان قرنطینه انجام داده است

شوخی عجیب مارکوس یورنته با نامزد خود در قرنطینه

مارکوس یورنته، هافبک اتلتیکو مادرید، ویدیویی از شوخی خود با نامزدش در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

یورنته که موفق شد در آخرین هفته لیگ قهرمانان و پیش از تعطیلی موقت این رقابت ها دو گل اتلتیکو مادرید برابر لیورپول را به ثمر رساند و از دلایل اصلی پیروزی و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بود، حالا در قرنطینه خانگی است.

رقابت های لیگ قهرمانان و همچنین لیگ اسپانیا به دلیل شیوع ویروس کرونا در سرتاسر اروپا موقتا به حالت تعلیق درآمده و مشخص نیست که چه زمانی پیگیری خواهد شد. بازیکنان تمامی تیم ها نیز مانند سایر مردم عادی کشور اسپانیا در قرنطینه خانگی هستند تا از شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

یورنته تصاویری از خود به همراه پاتریشیا نوربه، نامزدش، در قرنطینه منتشر کرد. او در این ویدیو در حالی که روی یک صندلی ایستاده لیوان آبی را با استفاده از یک جارو به سمت سقف می گیرد. او پس از آن نامزدش را متقاعد می کند که این جارو را نگه دارد و پس از آن شروع به دویدن و دور شدن از او می کند و نامزدش نیز در حالی که اگر تکان بخورد لیوان آب روی او خواهد ریخت، مجبور می شود که سر جای خود بایستد.

شوخی جالب این بازیکن با نامزد خود با استقبال کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شده است.


مارکوس یورنته و شوخی با نامزدش

مارکوس یورنته و شوخی با نامزدش



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net