حضور رونالدو در جشن تولد برادرزاده اش در دوران قرنطینه!!
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس و بقیه خانواده اش در دوران قرنطینه جشن تواد یکی از اعضای خانواده را برگزار کردند

برگزاری جشن تولد برادرزاده کریستیانو رونالدو

ستاره پرتغالی یوونتوس ویلای اجاره ای خود در مادیرا را ترک کرد تا در جشن تولد آلیسیا آویرو در روز جمعه شرکت کند.

ستاره پرتغالی که پیراهنی غیررسمی با تی شرت  بلک و شلوار جین را پوشیده بود، در جشن تولد 21 سالگی برادرزاده اش شرکت کرد و در ویدیوی منتشر شده برای او سرود "تولد مبارک" خواند. جورجینا رودریگز نامزد رونالدو نیز در این جشن تولد شرکت کرد. جورجینا نیز لباس مشکی رنگ را به تن کرده بود.

جشن تولد در اتاقی برگزار شد که اطراف آن را تابلوهای کریستیانو رونالدو پوشانده بود و حتی تصویری از دینیس، پدر فقید ستاره پرتغالی نیز در ان دیده می شد. هوگو، برادر رونالدو و پدر آلیسیا نیز در ویدیوی منتشر شده دیده می شود.

دولورس مادر ستاره پرتغالی که ماه گذشته به علت سکته در بیمارستان منتشر شده بود نیز در تصاویر منتشر شده روی یک صندلی نشسته است. الما خواهر رونالدو ویدیوی لحظه ورود رونالدو به جشن تولد را منتشر کرده و نوشته است:" امروز تولد برادرزاده عزیزم بود. خانواده، دوستی، عشق و همیشه اتحاد."

آلیسیا نیز در جوابش نوشته است :" حتی وقتی که با خانواده در قرنطینه هستید هم می توانید یک جشن تولد خوب داشته باشید. ممنون، همیشه با هم هستیم."

دولورس نیز پیام دیگری را منتشر کرده و نوشته است:" تبریک برای تولد 21 سالگی. امیدوارم که سالهای زیادی جشن تولد بگیری و برای تو در طول زندگی ات آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم."

آلیسیا به همراه خانواده اش در طبقه پایین آپارتمان متعلق به رونالدو زندگی می کند. ستاره پرتغالی در هفته های اول حضورش در مادیرا در دوران قرنطینه در این خانه زندگی می کرد تا این که تصمیم گرفت خانه دیگری را اجاره کند و به همراه جورجینا و فرزندانش به آن جا منتقل شود.

البته خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی از رونالدو به خاطر این که در دوره قرنطینه در چنین جشن گروهی شرکت می کند، ابراز دلخوری کرده اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net