افشاگری جنجالی بهروز رهبری‌ فرد درباره علی پروین و گرفتن 3 میلیارد از هدایتی
مدافع اسبق پرسپولیس با حرفهایش علیه علی پروین حسابی خبرساز خواهد شد

حمله رهبری‌فرد به پروین؛ 3 میلیاردی که هدایتی به تو داد کجاست؟

بهروز رهبری‌ فرد که در دوران بازی هم هر از گاهی با علی پروین به مشکل می‌خورد و با گل و شیرینی به تمرین پرسپولیس برمی‌گشت در یک مصاحبه پرتیتر حرفهای قابل توجهی درباره چهره محبوب هواداران پرسپولیس زده است.

رهبری‌فرد در گفتگو با ایران‌ورزشی ، انتقاد از علی پروین را با صحبتهایش درباره مجتبی محرمی شروع کرده:" آقای پروین، می‌خواهم بدانم شما خبر داری محرمی کجا سکونت دارد؟ یکی از دوستان ما که با سعید شیرینی هم رفاقت دارد و البته به محرمی علاقه‌مند است، خانه‌اش را در اختیار او قرار داده تا دو سال آنجا زندگی کند. پروین تا به حال به هیچ‌کس کمکی نکرده و کسی نمی‌تواند بگوید او این کار مثبت را برایش انجام داده.علی آقا، من و امثال من شما را خوب می‌شناسیم. فقط شاید به خاطر احترام حرفی نمی‌زنیم وگرنه ماه پشت ابر نمی‌ماند و مردم و هواداران همه چیز را می‌فهمند."

رهبری‌فرد برای اینکه ثابت کند پروین هیچ کاری برای پیشکسوتان پرسپولیس نکرده، خودش را مثال می‌زند:" او برای من چکار کرده؟ وقتی سال 72 به پرسپولیس آمدم، پروینی وجود نداشت و وقتی هم رفتم آری‌هان سرمربی بود. او نه باعث شد به پرسپولیس بیایم و نه بانی رفتن من بود. آقای انصاری‌فرد لطف کردند و مرا از باشگاه بیرون انداختند. جلوی رویش می‌گویم که مرا از پرسپولیس بیرون کرد و گفت از فردا نیا."

مهمترین بخش انتقادهای رهبری‌فرد از پروین به ماجرای 3 میلیارد تومانی برمی‌گردد که حسین هدایتی به او داده. رهبری‌فرد می‌گوید:" حسین هدایتی در فصلی که استیل‌آذین نتوانست از لیگ یک به لیگ برتر بیاید، قسط سوم مبلغ قرارداد بازیکنان را به علی پروین داد تا به آنها پرداخت کند. پروین سه میلیارد را گرفت اما گفت چون تیم بالا نرفته و صعود نکرده به بازیکنان نمی‌دهد و حق آنها نیست این پول را دریافت کنند. کافی است با علی انصاریان تماس بگیرید و در این مورد سؤال کنید. اصلاً به حامد کاویانپور زنگ بزنید و بپرسید چقدر از استیل‌‌آذین طلب دارد. ببینید پول‌شان را هدایتی نداده یا پروین؟ پول داده شد اما متأسفانه به بازیکنان پرداخت نشد."

رهبری‌فرد درباره علی پروین و شرکت پیشکسوتان پرسپولیس هم بحث دارد:" آیا او حاضر است از لواسان به زمین طرشت بیاید و یک میلیون تومان در ماه بگیرد؟ یک بار به سعید شیرینی گفتم مردانه بگو علی پروین چقدر از این شرکت حقوق می‌گیرد. هر کاری کردم جواب نداد اما به او گفتم زشت است ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی و خیلی از بزرگان بیایند و ماهی یک میلیون تومان بگیرند، آن‌وقت پروین 20 میلیون بگیرد. متأسفانه زمانی که جوان بودیم پروین نگذاشت پول بگیریم، حالا هم که پیشکسوت هستیم او چنین اجازه‌ای را به هیچ‌کس نمی‌دهد."

مدافع اسبق پرسپولیس، انتقاداتش از علی پروین را اینگونه تمام می‌کند:" یک بار رفتم و دیدم حمید جاسمیان در سرما نشسته و می‌لرزد. گفتم شما برو، چرا نشسته‌ای؟ گفت اگر نیایم، یک میلیون حقوق را به ما نمی‌دهند. گفت پروین قانونی گذاشته که هر کسی نیاید از حقوق خبری نیست. یا محمد صادقی که با تمام مشکلاتی که دارد، می‌آید و آنجا می‌نشیند تا غیبت نخورد. آقای پروین، چرا خیلی شیک این پول را به حساب پیشکسوتانی که مدنظر خودت هستند واریز نمی‌کنی؟ مگر صدقه می‌دهی که اینقدر منت روی سرشان می‌گذاری؟"



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net