عکس: سانسور کردن خالکوبی های دیوید بکام در تلویزیون چین
دولت چین دست های دیوید بکام را بخاطر داشتن خالکوبی سانسور کرده است

سانسور دست بکام بخاطر خالکوبی

خالکوبی کردن برای انسان ها در جامعه فعلی به امری عادی تبدیل شده است که برخی از بازیکنان فوتبال نیز خالکوبی های مختلفی را روی بدن خود انجام می دهند. یکی از علاقمندان به خالکوبی دیوید بکام ستاره سابق فوتبال انگلیس است که بیش از 50 خالکوبی در بدنش دارد.

حالا تصاویری از تلویزیون چین منتشر شده که خالکوبی های دیوید بکام سانسور شده است. این تصاویر به مربوط به مستندی به نام " دیوید بکام، در داخل دنیای ناشناخته" است که در این ویدیو ستاره سابق منچستریونایتد با موتور سیکلت خود و به همراه دیو گاردنر ایجنت ورزشی و برخی از نزدیکانشان به جنگل های آمازون می روند.


سانسور دست دیوید بکام بخاطر خالکوبی

سانسور دست دیوید بکام بخاطر خالکوبی

در حقیقت دولت چین در دو سال اخیر پخش تصاویر خالکوبی را در تلویزیون ملی این کشور ممنوع کرده است. البته پخش تصاویر مردان با موی دم اسبی و تصاویر پیرسینگ نیز در تلویزیون چین ممنوع است.

تلویزیون چین به مبتدیانه ترین شکل ممکن و با استفاده از نرم افزارهای محوکننده تصویر، خالکوبی های دیویدبکام را سانسور کرده بود تا تصاویری ناخوشایند در اختیار مخاطبان تلویزیونی قرار بگیرد. دولت چین برای نشان دادن ارزشهای اجتماعی خود پخش تصاویر پیرسینگ، موی دم اسبی مردان و خالکوبی ها را در تلویزیون ملی ممنوع کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net