پاسخ به سوالات جنسی که از پرسیدن آنها خجالت می کشید
گاهی سوالاتی در مورد رابطه جنسی دارید که از پرسیدن آنها می ترسید. ما تعدادی از این سوالات شما در مورد رابطه جنسی را در این مطلب پاسخ دادیم

سوالات جنسی که می ترسید بپرسید

ما درک می کنیم که سوالاتی وجود دارد که ترجیح می دهید به جای این که از بهترین دوستتان بپرسید، به سراغ گوگل بروید. ولی به جای این که سوالات جنسی خود را از غریبه در وب بپرسید، ما از متخصصان کارکشته برایتان پرسیده ایم . از آسیب های آلت جنسی مردانه گرفته تا انزال زنان . بعدا می توانید ازین بابت از ما تشکر کنید.

بیشتر بدانید : راهنمای کامل پیدا کردن نقطه جی در زنان

بیشتر بدانید : 9 جراحت شایع در رابط جنسی و روش پیشگیری از آن ها


در رابطه جنسی امکان دارد واقعا آلتش را بشکنم؟

خب، استخوانی که نیست ولی قطعا می توانید به آن صدمه بزنید. به گفته دکتر جین آلیسا دویک ( Alyssa Dweck) نویسنده کتاب V is for Vagina، شکستگی آلت تناسلی مرد می تواند به علت تروما* هنگام رابطه جنسی شدید یا خود ارضایی ایجاد شود. آلت تحریک شده پر از خون است، خم شدن شدید آلت تحریک شده در حین رابطه جنسی تهاجمی می تواند منجر به جراحت جدی شود. اگر فکر می کنید چنین اتفاقی برای مردتان افتاده، بلافاصله به اورژانس مراجعه کنید. درمان جراحی فوری در این زمینه توصیه می شود. 

*تروما: در دانش پزشکی به هر نوع ضربه، جراحت، شوک٬ آسیب و حادثه وارد شده بر بدن انسان گفته می‌شود با این شرط که از خارج به بدن وارد شود و عامل درونی یا بیماری در بدن علت ایجاد آسیب نباشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مکانیسم نعوظ و شکست آلت تناسلی مردان


اگر کاندوم داخل واژن حین رابطه جنسی بیرون آمد، چه باید بکنم؟

اگر کاندوم داخل واژن بیرون آمد چه باید بکنم؟

اول از همه هول نکنید. دیوانه بازی را کنار بگذارید، این مساله کاملا عادی است. کاندوم را در آورید و مطمئن شوید که سالم است. حتی اگر فکر می کنید هیچ نشتی ای ندارد. اگر از سایر روش های پیشگیری از بارداری از قبیل قرص یا IUD استفاده نمی کنید، پیشنهاد می کنم که اگر نمی خواهید باردار شوید، از روش ضدبارداری اورژانسی استفاده کنید. بعد از این اتفاق آزمایش بدهید اگر ممکن است شما یا همسرتان بیماری مقاربتی داشته باشید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : باید و نبایدهای کاندوم را بدانید


چرا به هیچ عنوان حین رابطه جنسی ارگاسم نمی شوم؟ چه باید بکنم ؟

اول از همه باید بدانید که شما هیچ مشکلی ندارید. در اغلب موارد مساله فقط پیدا کردن نکته درست است. بسیاری از زنان به تنهایی با رابطه واژینال به ارگاسم نمی رسند و برای رسیدن به ارگاسم باید از تحریک بیشتر و مستقیم کلیتوریس ( بخشی از اندام جنسی زنانه است. کلیتوریس دارای رگ‌های خونی و اعصاب فراوان است. در انسان، بخش دکمه‌مانند و قابل رؤیت آن، نزدیک اتصال لب‌های کوچک به هم، در بالای خروجی میزراه و مهبل قرار دارد) توسط شریک جنسی استفاده شود.

در صورتی که با این کار هم به ارگاسم نرسیدید ممکن است علت مسائل مزمن پزشکی از قبیل دیابت، بیماری های قلبی عروقی و یا افسردگی، استفاده از برخی داروها مثل داروهای ضد افسردگی، تصور بد از ظاهر خود، مشکلات در رابطه جنسی، تغییرات هورمونی و یا حتی استرس باشد. همه این موارد می تواند رسیدن به اوج لذت جنسی و میلی جنسی را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بدانید : با این نکات در هر رابطه جنسی، ارگاسم را تجربه کنید

اگر می خواهید بیشتر بدانید : هرگز به ارگاسم نمی رسم با اینکه هیچ مشکل زنانه ای ندارم, علت چیست؟


آیا ممکن است هنگام رابطه جنسی ادرار کنم ؟

نه واقعا. این احتمال وجود دارد که شما احساس نیاز به دفع ادرار داشته باشید، ولی این مساله خبر خوبی برای شماست. این حس این معنی را می دهد که نقطه جی به صورت درستی تحریک شده و احتمالا نزدیک به ارگاسم هستید. امکانش هست که هنگام رابطه جنسی نشست ادرار داشته باشید، به خصوص اگر مثانه واقعا پر باشد، من نمی توانم تصور کنم که در انزال زنان حین ارگاسم به هیچ وجه قطره ای ادرار وجود نداشته باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید :نقطه G در زنان و تاثیر آن بر لذت جنسی شان


چگونه می توانم از خروج باد هنگام رابطه جنسی جلوگیری کنم ؟

متاسفانه قادر به چنین کاری نیستید، این مساله یکی از پدیده های طبیعی است که ما هیچ کنترلی بر آن نداریم. خروج باد هنگام رابطه جنسی به خاطر به دام افتادن هوا در واژن است که در طول یا پس از مقاربت رخ می دهد.

آیا طبیعی است که حین رابطه جنسی احساس رطوبت کنم؟

آیا طبیعی است که حین رابطه جنسی احساس رطوبت کنم؟

بله هیچ مشکلی با کمی مایعات یا حتی مقدار زیادی از آن وجود ندارد. اگر خلاف این مشکل را دارید، می توانید از مقداری روانساز ( Lubricant) استفاده کنید. استفاده از روانساز حتی می تواند به ارگاسم رسیدن شما را راحت تر کند.

رابطه مقعدی یا بازی کردن با مقعد کاملا غیر بهداشتی است؟

اگر شما به فکر بهداشت آن هستید، کاندوم میتواند از انتقال باکتری های مدفوع حین رابطه مقعدی جلوگیری کند. اگر به جز رابطه مقعدی رابطه دیگری را هم می خواهید داشته باشید، کاندوم جداگانه ای استفاده کنید تا از انتقال هر گونه باکتری پیشگیری نمایید. پیشنهاد میکنم که از این روش برای رابطه جنسی استفاده نشود و در صورت استفاده از این روش، حین رابطه جنسی مقعدی از کاندوم و مقدار زیادی روانساز استفاده کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : عوارض رابطه مقعدی برای زنان و دلیل مخالفت زنان با رابطه مقعدی


انزال در زنان دقیقا چیست؟

انزال در زنان یکی از مسائلی است که اختلاف های زیادی بر سر آن وجود دارد. گفته می شود انزال در زنان مربوط به زمانی است که در اطراف مجرای ادرار مایعی منتشر می شود. این انتشار مایع با تحریک شدید نقطه جی گره خورده است. نکته جالب توجه این است که این مایع ادرار نیست، هرچند که مردم اغلب تصورشان متفاوت است. این مایع بسیار شبیه مایع منی مرد منهای اسپرم است و برخلاف آنچه که در فیلم های غیر اخلاقی دیده اید، انزال چیزی نیست که در همه زنان و همیشه رخ بدهد.

با آلت تناسلی خمیده چه کنیم ؟

آلت تناسلی مردان درست مثل واژن اندازه، شکل و رنگ های متفاوتی دارد. بعضی ها هنگام تحریک به سمت بالا، پایین یا یک طرف خم می شوند. این مساله بسیار عادی بوده و جای نگرانی ندارد، مگر این که احساس درد داشته باشد یا مانع رابطه جنسی صحیح شود. اگر آلت تناسلی مرد در طول زمان شروع به تغییر حالت و خم شدن کند، ممکن است بیماری پیرونی* (Peyronie disease ) داشته باشد که بر اثر ایجاد فشار حین رابطه جنسی بوجود آمده باشد. در این صورت حتما باید به پزشک مراجعه شود. در سایر حالات آلت جنسی دارای انحنا کاملا طبیعی است و حتی ممکن است به نفع رابطه جنسیتان باشد.

*بیماری پیرونی : نوعی بیماری اکتسابی آلت تناسلی مردانه می‌باشد که موجب انحراف و کوتاهی آن می‌باشد. این بیماری به علت تشکیل بافت فیبری (لیفی) در داخل جسم غاری (تونیکا آلبوژینه آ) ایجاد می‌شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : بیماری پیرونی،مشکل جنسی در آقایان


اگر آلت تناسلی اش بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک است، باید چه کار  کنم؟

فقط در موردش صحبت کنید! از رسیدگی به مسائل جنسی شرمنده نباشید، به خصوص اگر برایتان دردناک است، یا بهره جنسی کافی نمی برید. اگر آلتش بیش از حد کوچک است و نمی تواند حین مقاربت شما را ارضا کند، مسلما خیلی کارهای دیگر وجود دارد که می تواند انجام بدهد. اجازه دهید بداند چه احساس خوبی دارید هنگامی که از انگشتان یا دهانش در رابطه استفاده می کند و یا هنگامی که شما را با دستانش لمس می کند، چقدر برایتان تحریک کننده است.

و اگر آلت جنسی مرد بیش از حد بزرگ بود، هنگام مراقبت از مقدار زیادی روانساز استفاده کنید و آهسته حرکت کنید یا از پوزیشن دختر گاوچران ( در این روش مرد به پشت دراز می‌کشد و زن روی آلت مردی شریک جنسی اش که در حالت نعوظ قرار دارد می نشیند)  استفاده کنید. قرار گرفتن زن در بالا در این حالت بهترین پوزیشن است، زیرا کنترل بیشتری روی حرکت داشته و می تواند سرعت مناسب را برای این که احساس خوبی داشته باشد، بدست آورد.

بیشتر بدانید : اندازه آلت تناسلی مردان چقدر است؟ می توان آلت تناسلی را بزرگ کرد؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : بزرگ کردن آلت تناسلی مردان از نظر متخصصین


کارش هنگام رابطه دهانی افتضاح است، چطور او را راهنمایی کنم؟

هر زن به انواع متفاوتی از تحریک حین رابطه جنسی دهانی نیاز دارد، زیرا بدن هر زن متفاوت است. بنابراین بسیار مهم است که با شوهرتان صحبت کرده و به او بگویید چه دوست دارید. جملاتی ساده مثل آرام تر عزیزم یا کمی به سمت چپ، شاید تنها راهنمایی هایی باشد که شوهرتان به آن نیاز دارد. اگر گوش نداد یا دستورالعمل ها را به خوبی انجام نداد، همیشه می توانید با انگشتتان به او نشان دهید که کدام ناحیه به فشار حساس تر است یا چه سرعت یا حرکتی را دوست دارید. به این ترتیب او می تواند حرکات شما را دنبال کند و مهارت های دهانی اش را مطابق میل شما افزایش دهد. 

بیشتر بدانید : ارگاسم یعنی چه؟ + دلیل ارضا نشدن خانم ها

بیشتر بدانید : 8 روش برای این که مردان ارگاسم لذت بخش تری تجربه کنند

اگر می خواهید بیشتر بدانید : از دست دادن بکارت و اولین رابطه جنسی چه حسی دارد؟

تهیه و تدوین: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ