توصیه هایی برای اتنخاب مدل موی عروس!
انتخاب مدل موی عروس هم یکی از سخت ترین کارها برای عروس خانم هاست. با ما همراه شوید تا یک مدل موی مناسب چهره تان برای روز عروسی تان انتخاب کنید.

بهترین مدل مو عروس را انتخاب کنید

روز عروسی ، انتخاب مدل مو ؟ تصمیم گیری سختی است. اگر عروس از مدل موی خود رضایت نداشته باشد تمام روزش خراب می شود.  خیلی مهم است که عروس مدل مویی انتخاب کند که زیبایی وی را بیشتر کند و مورد تعریف دیگران قرار بگیرد . بگذارید مدل موهای مختلف را بررسی کنیم و ببینیم کدام یک از آ نها بیشتر به شما می آید؟ 

 بعضی از عروس خانم ها دوست دارند موهایشان را تا سرشانه کوتاه کنند وآنها را باز روی شانه هایشان بریزند. تنها زمانی این مدل مو زیباست که لباس شما بدون آستین باشد.

 

مدل موی باز برای عروس خانم ها

مدل موی باز برای عروس خانم ها

به یاد داشته باشید اگر موهای بلندی دارید و می خواهید روی شانه هایتان آزاد بگذارید دقت کنید که لباس تان آستین، یقه برگشته و اپل های بزرگ نداشته باشد. اما کسانی که می خواهند این مدل مو را برای مراسم عروسی شان انتخاب کنند باید توجه کنند که اگر می خواهند در مراسم عروسی زیاد برقصند و بالا و پایین بپرند! با این مدل مو گرم شان می شود و ممکن است موهایشان بهم بریزد. اما اگر باز هم دوست دارید موهایتان را آزاد روی شانه هایتان رها کنید مهم نیست موهایتان صاف است یا فر؛ این دیگر انتخاب شماست! 

 

 

کدام عروس خانم ها باید موهایشان را جمع کنند؟

کدام عروس خانم ها باید موهایشان را جمع کنند؟

عروس خانم هایی که گردن بلند دارند یا یقه لباس عروس شان تا بالای گردن شان را می پوشاند باید موهایشان را جمع کنند.

 

 

مدل موی عروس برای کسانی که پشت لباس شان باز است

مدل موی عروس برای کسانی که پشت لباس شان باز است

همچنین اگر پشت لباس شما باز است ، جمع کرن موهایتان زیبایی خاصی به لباس تان خواهد داد. بعضی از عروس خانم ها که موهای بلند زیبایی دارند احساس می کنند که اگر موهایشان را جمع کنند زیبایی موهایشان به چشم مهمانان نمی آید. اشکالی که باز گذاشتن موی این خانم ها دارد این است که وقتی هوا گرم می شود موهای شان بهم ریخته و پریشان می شود و زینت آلات موهایشان باز خواهد شد و چهره عروس را خراب خواهد کرد.

 

 

یک مدل موی زیبای دیگر برای عروس خانم هایی که موهای صاف یا مجعد دارند

یک مدل موی زیبای دیگر برای عروس خانم هایی که موهای صاف یا مجعد دارند

بعضی خانم های جوان موهای براق و صاف را دوست دارند چرا که نسبت به عروس هایی با موهای مجعد ظاهری مرموزتر و عجیبتر دارند. موهای مجعد و فر هم زیباست هم جذاب؛‌اما در طول مراسم سخت تر جمع و جور می شود. اگر شما به طور طبیعی موهای فر دارید خوش شانس هستید؛ چرا که مجبور نیستید روز قبل از عروسی برای فر کردن موهایتان با آرایشگر سر و کله بزنید.

 کوتاه یا بلند، بسته یا باز مطمئن باشید که مدل مویی انتخاب کنید که بیشتر با آن احساس راحتی می کنید و در این روز خاص و به یاد ماندنی احساس خوبی دارید. 

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ