دختر جوانی که برای طلای المپیک 2016 خود را آماده می کند + تصاویر
آمبر هیل دختر جوانی است که برای مدال طلای ریو در رشته تیراندازی خود را آماده می کند.

آمبر هیل برای طلای ریو خود را آماده می کند:

به گزارش سیمرغ، آمبر هیل(Amber Hill) که خود را نمونه یک دختر نوجوان کامل می داند، میل شدیدی برای قهرمانی دارد. او که از کودکی رویای قهرمانی در المپیک را در سر می پروراند، حالا آماده است تا با درخشش در برابر حریفان در رشته تیراندازی، این رویا را تحقق بخشد.

آمبر هیلآمبر هیل

او که علاقه مند به رنگ صورتی است، همین رنگ را برای گلوله هایش انتخاب کرده است. اسلحه 8 هزار پوندی اش را نیز بِیبی(baby) نام گذاشته است. این قهرمان 18 ساله اهل برکشایر است و برای این مصاحبه به همراه مادرش آمده است. او می گوید می تواند رانندگی کند اما ترجیح می دهد در مسیرهای طولانی پشت فرمان اتومبیل ننشیند.

هیلهیل
عکس هیلعکس هیل

او خودش را بخشی از طبیعت می داند و مدعی است کسی در رقابت به پای او نمی رسد. آمبر می گوید: «بسیار طبیعی است. برخی افراد روی جنبه های تکنیکی تمرکز می کنند اما من فکر نمی کنم باید دقیقاً کارهایی را در ورزشم انجام دهم که دیگران آن طور فکر می کنن.»

عکس آمبر هیلعکس آمبر هیل

او ادامه می دهد: «کلید ماجرا این است که تنها به پیش رفتن فکر کنم. اگر بخواهم شلیک کنم، قبل آن تنها فکر می کنم. فکر در مرحله اول و فرم در وهله دوم اهمیت قرار دارند.»

به نظر می رسد این شیوه او تا به حال جواب داده است. در سال 2013 او رکورد جهانی زد. در سال 2015 نیز او در بازی های قهرمانی اروپا در باکو در فینال به پیروزی رسید.

آمبر هیل درباره خود می گوید: «من فردی به شدت رقابتی هستم». با این اوصاف او امیدوار است که در المپیک برای تیم انگلستان مدال طلا بیاورد. نتیجه ای که باید صبر کرد و دید.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ