رازهای کثیف تاریخ که در هیچ کتاب تاریخی نوشته نشده!! + عکس
ما در این پست می خواهیم 20 حقیقت کثیف تاریخ را بگوییم که هرگز در هیچ کتاب مدرسه ای بهتان نگفته بودند

حقایق کثیف تاریخ بشریت

در طول تاریخ بیشتر علاق بشر، الهام بخشی ها، و حتی ضعف ها  به همان شکل قدیم باقی مانده است. مطالعه تاریخ به منظور آموزش می تواند جالب باشد، اما جالب تر از آن این است که می فهمیم نیاکانمان به اندازه ما عجیب بودند.

مردان جوان در یونان باستان می توانستند از معبد آفرودیت در Corinth بازدید کرده و در آنجا می توانستند با دخترانی که برای عبادت آمده بودند رابطه جنسی برقرار کنند؛ و این کار را احترام به خدای عشق می دانستند! این عبادت کنندگان دختر اغلب اوقات جوان بودند، دختران برده خارجی که توسط یونانی های ثروتمند وقف معبد می شدند.



بیشتر بدانید : خدایان و اساطیر یونان باستان

معبد آفرودیت,یونان باستان
معبد آفرودیت



رودخانه نیل قطعا نیروی حیاتی اجتماع مصر باستان بود؛ اما ارزش این رودخانه برای مردان مصری چیزی فراتر از ذات و گوهر زندگی بود. تعداد زیادی از مردان مصری که خدای آتووم Atum را می پرستیدند (در افسانه ها اولین خدا، خدایی که خودش را به وجود آورد) در این رودخانه خودارضایی می کردند و این کار را ارزشمند می دانستند!

 

بیشتر بدانید : 15 حقیقت جالب در مورد مصر باستان!! (+عکس)

رودخانه نیل,مصرباستان
رودخانه نیل


جنگ نظامی آمریکا جنگی از همه جهات جنگی ویران کننده بود؛ در این جنگ نه فقط از نظر جمسی و روحی بلکه سلامت جنسی سربازان را نیز به خطر می انداخت. در طول این جنگ بعد از تست های سلامتی که روی سربازان انجام گرفت مشخص شد 188 هزار نفر از 468 هزار سرباز- چیزی حدود 40 درصد- حداقل به یک نوع بیماری جنسی مبتلا شده بودند.

جنگ نظامی آمریکا
جنگ نظامی آمریکا



مردم مصر باستان تمساح را موجودی مقدس می دانستند، اما یکی از عجیب ترین دلایلی که باعث ارزشمند شدن این حیوانات نزد مردم مصر شده بود این بود که زنان مصری از مدفوع تمساح به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از بارداری (مانند دیافراگم) استفاده می کردند. البته این عمل احمقانه تاحدودی می توانست موثر واقع شود، چونکه مدفوع تمساح به دلیل خاصیت قلیایی که دارد مانند یک اسپرم کش طبیعی عمل می کند!

مجسمه تمساح
مجسمه تمساح


چنگیز خان یکی از بزرگ ترین فاتحان تاریخ بوده است، او در حالیکه زمین های زیادی را با نام امپراطوری مغولستان فتح می کرد؛ و البته این کار را به روش خاص خودش انجام می داد. تصور کنید یک مرد بین 200 مرد زنده بماند، پس چیزی حدود 5 درصد از مردم می تواند اصل و نسبشان به چنگیز خان برسد. یک مرد تنها که حدود هزار سال پیش به تنهایی زندگی می کرد!

چنگیز خان
چنگیز خان



بعد از مرگ ناپلئون آلت مردانگی اش طی کالبد شکافی بریده شد و بین کلکسیون دارها دست به دست می چرخید. اخیرا آلت ناپلئون در یک حراج به مبلغ 3000 دلار به Evan Lattimer پسر یک اورولوژیست فروخته شد.

ناپلئون بناپارت
ناپلئون بناپارت



«ولاد تپس دراکولا» Vlad Tepes Dracula  که الهام بخش فیلم های مشهور خون آشامی  بود به خاطر شیوه اش در کشتن ادم ها با نام Impaler شناخته می شد. او زندانیانش را با روشی جنون آمیز و به سیخ کشیدن می کشت. او الهام بخش فیلم سازان برای خلق فیلم های دراکولا بود.

 ولاد تپس دراکولا
ولاد تپس دراکولا


کتاب خاطرات آن فرانک یکی از پرفروش ترین کتاب ها در جهان بوده است، اما نسخه اصلی آن سانسور و کوتاه تر شده و بعد به چاپ رسیده است. افراد خیلی کمی نسخه اصلی کتاب را خوانده اند. در کتاب اصلی پیام های زشتی از خاطرات اآن فرانک نوشته شده بود؛ پیام هایی حاوی توهین و پست شمردن مادرش و صحبت در مورد احساسات جنسی اش.

کتاب خاطرات آن فرانک
کتاب خاطرات آن فرانک


اولین اعدام در مستعمره شهر پلیموت پیلگرام یک پسر 16 ساله به نام توامس گرنگر بود. در مدارک رسمی افشا شد که جرم این پسر رابطه با یک مادیان، یک گاو ماده، دو بز، چند گوسفند، دو گوساله، و یک بوقلمون بود. در دادرسی این پسر جرائم او را شنیع تر و پلیدتر از قتل دانستند.

اولین اعدام پلیموت پیلگرام
اولین اعدام پلیموت پیلگرام


 ادوارد دوم پادشاه انگلستان  21 سپتامبر 1327 در قلعه برکلی به قتل رسید. اما خیلی سریع شایعه هایی در مورد  روش مخوف قتل او سر زبان ها افتاد. ظاهرا به خاطر روابطی که با مردان دیگر داشت، برای تنبیه سیخ آتشی داغ قرمز رنگی را از پشت وارد بدن او کرده و به حال خود رها کرده بودند تا از خونریزی بمیرد.

 ادوارد دوم


عموی ویلیام، در طول جنگ جهانی انگلیس چارلز دوم را از تخت پادشاهی بریتانیا عزل کرد و برنامه ریزی کرد که به واسطه کمک های ویلیام کشور را تحت سلطه قوانین خانواده او درآورد. یکی از برنامه هایش این بود که ویلیام  با دختر عمویش ماری استوارت ازدواج کند و او در اتاق خواب بماند تا آنها برای تثبیت این وصلت سودمند سیاسی حتما عمل زفاف را انجام دهند.

filthy-14.jpg
 ادوارد دوم


جنگ Agincourt در سال1415 نقطه عطف بزرگی در جنگ های صد ساله بود و بریتانیا بیشتر از همه به خاطر وجودکماندارهایش پیروز شد. چیزی که عنوان نشده این است که اسهال خوبپنی بین کمانداران شیوع پیدا کرده بود. اما این کمانداران فراموش شدند، درحالیکه از اسهال شدید رنج می بردند به داخل مدفوع عفونی خودشان پرتاب می شدند.

جنگ Agincourt
جنگ Agincourt


جین جیکو راسوا Jean Jacques Rousseau یکی از بزرگ ترین متفکرین و فیلسوفان روشنفکر سیاسی  بود، اما در تختخواب خواسته های عجیب و منحرفانه ای داشت. او یکی از معشوقه های قدیمی اش را مامان صدا می زده.

جین جیکو راسوا,Jean Jacques Rousseau
جین جیکو راسوا Jean Jacques Rousseau


کاترین کبیر که روسیه  را تبدیل به یکی از بزرگ ترین قدرت های اروپا کرد، یک رهبر فوق العاده بود و اگرچه اصلا ازدواج نکرد علاقه خیلی شدیدی به رابطه جنسی داشت. او در طول زندگی معشوقه های زیادی عوض کرد. او مبلمانی در اتاق خواب گذاشته بود که تصاویر زیادی از آلت جنسی زن و مرد روی آن کنده کاری شده بود.

کاترین کبیر,روسیه 
کاترین کبیر روسیه


بیشتر بدانید : اسرار آمیزترین مناطق جهان!!

بیشتر بدانید : مردم مصر باستان در اوقات فراغتشان چه کارهایی می‌کردند؟

بیشتر بدانید : روش های مردن در یونان باستان/ از پرش درون آتشفشان تا مرگ به خاطر لاک پشت!! (قسمت1)

بیشتر بدانید : عجیب ترین مرگ ها بین مردم یونان باستان!! (قسمت دوم)



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ