متاهل هستم ولی به یکی از دختران فامیل هم علاقه دارم
پسری 20 ساله و متاهل هستم. حدود 8 سال است که به یکی از دختران فامیل علاقه مند هستم. حال نمی دانم چه کنم؟ لطفا من را راهنمایی کنید.

سوال کاربر :

پسری 20 ساله هستم. نامزد دارم ولی ۸ سال است که به دختری از اقوام‌مان علاقه مندم. چطور مهرش را از دل بیرون کنم؟

پاسخ کارشناس

با سلام خدمت شما مخاطب گرامی، متاسفانه شما یک رابطه بی اساس و بی هدف را دنبال می کنید و هر چه بیشتر در گذشته یا در یک آینده دست سازتان زندگی کنید، بیشتر در واقعیتی غیر واقعی غرق می شوید و این بسیار خطرناک است چون این حالت بازتابی در وضعیت فعلی شما که مردی متأهل هستید، ایجاد می کند و تاثیراتی منفی در رفتار شما با همسرتان می گذارد؛ بنابراین باید هم اکنون به همسرتان که در زندگی شما حضور دارد فکر کنید نه کسی که در گذشته شما بوده است، خاطرات گذشته فقط خاطره‌اند و نباید دلیلی شود برای ادامه رابطه تان.

بیشتر بدانید : شوهر دارم و پسر همسایه‌ مان مزاحم من است!

در ادامه راهکارهای اصلی برای پایان این رابطه بی اساس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مسئولیت تصمیم خود را بپذیرید

سعی کنید با درد ناشی از جدایی کنار بیایید. طبیعی است که بعد از نرسیدن به فرد مورد علاقه تان احساس خلاء و گیجی کنید، اما باید مسئولیت تصمیم خود را بپذیرید و فراموش نکنید که شما مرد متأهلی هستید و سعی کنید در زندگی مشترک تان نهایت تلاش خود را برای برقراری رابطه صمیمی تر با همسرتان انجام دهید. البته حواستان باشد که مرحله انکار بعد از همه قطع رابطه ها حتما پیش می آید و تنها راه پذیرش درک موقعیت فعلی تان و استقامت روی تصمیمی است که گرفته اید.

 

به این مکان ها نروید

از تمام محیط هایی که ممکن است شما را به یاد این فرد بیندازد پرهیز کنید با توجه به این که این خانم از اقوام شما هستند سعی کنید برای مدتی از آن ها دوری کنید. هیچ گاه به اعضای خانواده او نزدیک نشوید حتی سعی کنید با ایمیل و پیامک هم هیچ گونه پیامی برای او ارسال نکنید و به هیچ وجه به محیط هایی که احتمال حضور او وجود دارد نروید. اگر او تلاش می کند که با شما صحبت کند قبل از صحبت با او به تمام عواقب آن فکر کنید.

 

این بار حق دارید به منفی ها فکر کنید

به هر صورت فردی که شما از او بریده اید خصوصیات منفی هم داشته است که ازدواج یا حتی نامزدی شما با او به صلاح نبوده و غیر ممکن شده است. وقتی به یاد او افتادید ویژگی های منفی‌اش را نیز به یاد بیاورید؛ به طور مثال این که اخلاقش تند بوده یا غرور زیادی داشته است.
وقتی او را به یاد می آورید از او احساس نفرت کنید و ویژگی های بدش را به خاطر بیاورید و این شجاعت را پیدا کنید که رابطه را قطع و بر احساسات خود غلبه کنید.

 

خوشبختی را از نو بیابید

شاد و خوشبخت بودن را تجربه کنید یعنی سعی کنید همراه با همسرتان و دوستان نزدیکتان بیشتر به تفریح بپردازید. سعی کنید همراه با همسرتان زندگی تان را پر از تفریحات لذت بخش کنید تا جایی که می توانید در شادی افراط کنید یادتان باشد بهترین راه فراموشی آن فرد، این است که کنار همسرتان خوب و شاد زندگی کنید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com