با وز بعد از سشوار چه کنم ؟
 وز شدن مو ها بعد از سشوار کشیدن یکی از مشکلاتی است که بیشتر خانم ها با آن درگیر هستند. در این مقاله به شما می گوییم با وزی مو های تان بعد از سشوار چه کنید

 برطرف کردن وزی مو بعد از سشوار کشیدن مو

خیلی وقتها بعد از وقت طولانی که برای سشوار کشیدن موها می گذارید احساس می کنید روی موها پف کرده وحالت وز به خود گرفته و از این بابت احساس خوبی ندارید. برای اینکه بعد از سشوار موها وز نشوند باید اقداماتی قبل از آن انجام دهید .

وز کردن مو بعد از سشوار
وز کردن مو بعد از سشوار,وز کردن مو,با وز کردن مو بعد از سشوار چه کنیم

بیشتر بدانید : سشوار کشیدن مو را این بار به سبک آرایشگرهای حرفه را یاد بگیرید!!

  • اولین کاری که باید انجام دهید این است که هنگام شستشو مو ها حتما به آنها نرم کننده زده و خوب آنها را از حالت سیمی و سفت بودن خارج کنید.

  • دومین قدم اینکه حتما بعد از حمام صبر کنید تا کاملا آب موها کشیده شده و موها نزدیک به خشک شدن شوند و تنها کمی نمناک باشند تا برای سشوار کشیدن آماده شوند که بهتر است این کار را در مورد موهای فر و و زدر ابتدای کار بدون سشوار انجام داده و بگذارید آب مو به حالت طبیعی گرفته شود، البته در مواقعی که عجله دارید می توانید با سشواری که از بالای سر به پایین می گیرید و شانه ای که به موها می کشید آب موها را بگیرید و آنها را برای سشوار کشیدن آخر به حالت خیلی کم نمناک در آورید .

  • در این مرحله توصیه می شود هیچ چیز به موها نزنید تا کار راحت تر انجام شود سپس با تقسیم مو به لایه های نازک آنها را سشوار بکشید و صاف کنید .

  • وقتی کل موها یکبار سشوار کشیده شد کمی واکس مو نه کرم مو ( کرم مو از واکس مو چرب تر بوده و موها را دوباره ویو کرده و از صافی خارج می کند) به نوک انگشتان زده و در لابه لای موها و روی موها بکشید و دوباره موها را تقسیم کرده و لایه لایه سشوار بکشید که این سشوار دوم را دقیق تر و آرامتر انجام دهید .

  • زمانی که همه موها سشوار کشیده شد تنها به مقدار خیلی خیلی کم از واکس مویی که کاملا به کف دستها مالیده اید و مثل یک کرم دست جذب شده کف دستها را روی کل موها از بالا به پایین محکم طوری بکشید که تمام خورده موهای روی سر را برطرف کنید .
    توجه داشته باشید که برای تمیزتر شدن کار بهتر است از باد داغ سشوار و با شدت زیاد استفاده کنید که کم بودن حرارت  سشوار خود در وز کردن موها و بد حالت کردن موها بسیار تاثیر خواهد داشت .

  • در مواردی که موها بسیار پر و با فر خیلی ریز و سیمی است گاهی لازم می شود موها را برای بار سوم نیز  تقسیم کرد و سشوار کشید تا کاملا صاف و بدون وز شوند .

  • در پایان کار تا آماده شدن کاملتان بهتر است موها را با یک کلیبس بزرگ در پشت سر به حالت افتاده و آویزان نه جمع بالا ببندید  تا با فعالیت و عرق کردن حالتشان تغییر نکند.
     


 
 زهرا پهلوان زاده
 


بیشتر بدانید : بهترین مدل شینیون برای صورت های بیضی چیست؟

بیشتر بدانید : چگونه با سشوار موهایم را حالت دهم؟

بیشتر بدانید : چگونه سشوار بکشیم که موهای مان وز نشود؟

بیشتر بدانید : چگونه با سشوار موهای مان را پرپشت، حجیم و براق کنیم؟

بیشتر بدانید : از سشوار استفاده کنیم یا نه؟

بیشتر بدانید : بهترین راه صاف کردن موهای وز را بدانید!!

بیشتر بدانید : هنگام اتو کشیدن مو باید خشک، خیس یا نمناک باشه ؟

بیشتر بدانید : همه چیز درباره خشک کردن موهایتان با سشوار !


تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ