کاهش وزن سریع با الگوی ستاره های هالیوود
نیاز به کاهش وزن سریع دارید؟ و باید هر چه سریع تر چند کیلو وزن کم کنید؟ در این مقاله به شما می گوییم که چگونه ستارگان فرش قرمز به این هدف می رسند.

18 روشی که با آن ستاره ها به سرعت کاهش وزن می دهند

اگر شما ستاره ای باشید که قرار است روی فرش قرمز قدم بردارد، یک لباس جدید و چند فنجان چای برای سم زدایی کفایت نمی کند. به یک تیم هنرمند برای آرایش و مدل مو نیاز دارید و یک تیم فشن برای آماده کردن شما برای این مراسم. ولی اگر بخواهیم صادق باشیم فعالیت اصلی از چند هفته قبل آغاز شده است. دوربین های HD این مراسم به هیچ عنوان بخشنده نیستند آن ها کاری می کنند که تصویرتان 5 کیلو وزن اضافه نشان بدهد!

اگر سعی دارید برای یک اتفاق بزرگ مانند مراسم عروسی یا یک میهمانی مهم بدنتان را خوش تراش کنید و کاهش وزن داشته باشید با ما بمانید. ما نگاهی به باطن کارهایی که ستارگان برای آمادگی قبل از مراسم مهم از جمله اسکار و گرمی انجام می دهند، انداخته ایم.

 

1. الیزابت هارلی Elizabeth Hurley

1. Elizabeth Hurley.jpg

الیزابت هرلی مدل سابق که صفحه تلویزیون شبکه E! را به آتش کشید. او در این شبکه نقش زیباترین ملکه انگلستان را در مجموعه The Royals بازی کرد. در هر قسمت شخصیت او ( ملکه هلنا ) لباس های اندامی به تن داشت و ظاهرش با زنانی که سنشان نصف او بود رقابت می کرد ( باور کنید یا نه او 50 ساله است ) هنگامی که او می خواهد قبل از راه رفتن روی فرش قرمز شکمش را صاف کند تمام مواد خوراکی جامد را با سوپ شاهی  watercress (سوپی سبز رنگ که از مخلوط سبزیجاتی همچون شاهی و روغن زیتون و سیب زمینی تهیه می شود) جایگزین می کند. او روزانه تا 6 فنجان از این سوپ مصرف می کند.

 

2. جولیا لوئیس دریفس Julia Louis-Dreyfus

56 ساله  بازیگر سریال " Veep " برای خوش اندام ماندن در طول سال ورزشهایی مثل دویدن، پیاده روی و بوسو Bosu ball انجام می دهد. با این حال اعتراف می کند موقع برگزاری مراسم فرش قرمز شکمش کمی چربی داشته که از کمد لباسش کمک گرفته و موقع راه رفتن مجبور بوده کمی شکمش را سفت نگه دارد!

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : چربی های اضافی بدن تان را با بوسو به سرعت بسوزانید و لاغر شوید!!

 

 

3. جولیانا رانسیک Giuliana Rancic

3. Giuliana Rancic.jpg

با نگاه کردن به او اصلا امکان ندارد بتواند سنش را حدس بزنید او 42 ساله است. راز او برای داشتن این صورت جوان و شکم صاف هنگام قدم برداشتن روی فرش قرمز چیست؟ استفاده از محصولات زیبایی و تمرینات ورزشی اضافی. او قبل از این رویداد چند جلسه آموزشی خصوصی با مربی ورزش خود داشته تا عضلاتش بیشتر به چشم بیایند.

 

4. کیم کارداشیان Kim Kardashian

4. Kim Kardashian.jpg

هارلی پاسترناک Harley Pasternak، مربی افرادی مثل ریحانا، مگان فاکس و کیم کارداشیان می گوید که مشتریانش برای آماده شدن برای مراسم مهم تعداد قدم های روزانه شان را افزایش می دهند. اگر همیشه 10000 قدم بر می داشتند قبل از مراسم باید آن را به 12000 قدم افزایش دهند. هدفمان سوزاندن کالری بیشتر از لحظه ای که بیدار می شوند تا زمانی که به تخت بر می گردند است و من از طریق کامپیوتر و نرم افزار Fitbit روی فعالیتشان نظارت می کنم. برای ترفند های رژیمی هم می گوید که مصرف کمتر شکر در هفته نتایج غیر قابل انکاری در پی دارد. همچنین اشاره می کند که مشتریانش مصرف کربوهیدرات و فیبر خود را تا 40 گرم در هفته محدود می کنند.

در حالی که کربوهیدرات های سالم مثل ماکارونی سبوس دار و حبوبات باعث افزایش وزن نمی شود ولی نفخ ایجاد می کنند که به همین دلیل پاسترناک توصیه می کند مصرف آن ها را محدود نماید. برای تبدیل شیرینی و نودل به گلیکوژن – انرژی ای که بدن در کبد ذخیره می کند و ماهیچه ها برای سوخت از آن استفاده می کنند – کربوهیدرات باید به آب متصل شود. پس هر چه کربوهیدرات بیشتری مصرف کنید بدنتان آب بیشتری برای چسبیدن به آن ها نیاز داد که احساس نفخ را تشدید می کند. حذف کربوهیدرات برای یکی دو روز کمک می کند بدنتان به حالت تعادل برگردد و شکمتان زیر لباس صاف تر دیده شود.

 

5. شون رابینسون Shaun Robinson

شان رابینسون مجری سابق برنامه Access Hollywood با فرش قرمز غریبه نیست. او مجری گلدن گللوب 2007 و سال بعد به همراه با رجیس فیلبین Regis Philbin مجری فرش قرمز اسکار بوده است. او برای روی فرم آمدن در این رویداد از اسموتی سیب زمینی شیرین، هویج، زردآلو، طالبی، کلم پیچ، بادام و پاپایا(انبه هندی) استفاده کرده است. این شخصیت تلویزیونی همچنین در کلاس های تمرینی سول سایکل Soulcycle (دوچرخه سواری داخل سالن) برای فرم دادن بدنش شرکت می کند تا بدنی قوی و خوش اندام داشته باشد.

 

6. تیلور شیلینگ Taylor Schilling

6. Taylor Schilling.jpg

تیلیور شیلینگ ( پیپر چاپمن ) بیشر وقت خود را در سریال Orange Is the New Black شبکه Netflix می گذارند ولی وقتی نزدیک رسیدن به مراسم فرش قرمز می شود. تغییر لباس می دهد. این بازیگر 33 ساله از مصرف قند اضافه خودداری می کند تا مطمئن شود عکسش خوب می افتد و قطعا این استراتژی هوشمندانه است!

به گفته پروفسور راشل کا جانسون، استاد تغذیه دانشگاه ورمونت، قند اضافه شکری است که در طول تولید یا آماده سازی غذا یا نوشیدنی به آن اضافه می شود. لاکتوز که قند طبیعی موجود در شیر و فرآورده های لبنی است و فروکتوز که قند طبیعی میوه است جزو این قند اضافه به حساب نمی آیند. ولی مواد تشکیل دهنده که در خوراکی ها مورد استفاده قرار می گیرند شیرینی و کالری اضافه ای دارند، از شربت غلیظ ذرت با مقدار بالای فروکتوز به ظاهر سالم گرفته تا قند نیشکر و عسل همه به عنوان قند اضافه در نظر گرفته می شوند.

 

7. زویی دیشنال Zooey Deschanel

7. Zooey Deschanel.jpg

رژیم غذایی او یک چرخه یکساله دارد.او طرفدار غذا خوردن سالم است مانند: سبزیجات، میوه ها، آجیل و گوشت بدون چربی. با این حال قبل از قدم گذاشتن روی فرش قرمز میان وعده هایش را کنار می گذارید تا کالری کمتری مصرف کرده و احساس سبک تری داشته باشد. " سعی می کنم میان وعده زیادی نخورم. اگر شروع به زیاده روی در خوردن میان وعده کنم دیگر اشتهایی برای وعده اصلی نخواهم داشت. من سه وعده غذا در روز می خورم و اگر احساس گرسنگی داشته باشم یک عدد سیب می خورم. "

 

8. هایدی کلام Heidi Klum

اوز گارسیا Oz Garcia متخصص تغذیه هایدی به او توصیه کرده است که قبل از مراسم فرش قرمز حداقل 8 ساعت خواب شبانه داشته باشد. همچنین چند جلسه ماساژ برای بهبود آرامش و پایین آوردن سطح کورتیزول ( هورمون استرس که باعث ذخیره چربی در شکم می شود ) هم به او پیشنهاد داده است.

 

9. مارگوت روبی Margot Robbie

مارگوت رابی بازیگر Suicide Squad طرفدار سالاد یا روزه گرفتن نیست، ولی همیشه ظاهری متناسب در فرش قرمز دارد. او سه روز قبل از هر مراسم یا عکس گرفتنی رژیمش را اصلاح می کند. " من عاشق سیب زمینی سرخ کرده و برگرم ولی اگر قرار باشد در مراسمی شرکت کنم سه روز تمام هویج می خورم. من همیشه افراط و تفریط دارم و اهل اعتدال نیستم. البته چسبیدن به رژیم هویج کار اغراق آمیزی است ولی استفاده از رژیم غذایی سالم چند روز قبل از شروع مراسمی مهم یک راه هوشمندانه برای این است که در بهترین حالت خود در مراسم حاضر شوید. "

 

10. کیلی کوئوکو Kaley Cuoco

بازیگر The Big Bang Theory می گوید که انجام یوگا، 5 بار در هفته بدن او را تغییر داده است. " یوگا همه چیز را تغییر می دهد. هم ذهن و هم جسم را. من عاشق سفت شدن بدنم و عضله داشتن هستم. " او همچنین رژیم غذایی سالم را رعایت می کند ولی هفته ای یک بار ممکن است غذای دلخواهش را بخورد تا وزنش را کاهش دهد. و برای این که بدنش جمع و جور تر دیده شود از اسپری برنزه استفاده می کند.

 

11. کامرون دیاز  Cameron Diaz

11. Cameron Diaz.jpg

بر اساس صحبت های متخصص جامع سلامت زندگی، ویکی ولاچونیس Vicky Vlachonis ( که با اشخاص معروفی همچون گوینت پالترو، کامرون دیاز، کریس مارتین و آلتون جان کار می کند ) هفته منتهی به مراسم از اهمیت بالایی برخوردار است. "من به تمام مراجعینم می گویم تا می توانند مواد خوراکی تازه در خانه نگه دارند و به صورت سوپ مصرف کنند. – سوپ سیب زمینی شیرین غذای مورد علاقه من برای قبل از مراسم اهدای جوایز است. او به مشتریانش: اسموتی انرژی زا که مخلوطی از شیر بادام، چوب کاکائو، موز، آناناس و یک لیموی کامل با پوست است، توصیه می کند.

او همچنین برای کامرون دیاز و سایر مشتریانش چرت زدن اضافه و اجتناب از استرس قبل از مراسم را توصیه می کند. افرادی که بیشتر می خوابند سطح گرلین ghrelin در بدنشان کاهش پیدا کرده و سطح لپتین leptin آن ها بالا می رود، که سبب می شود بتوانند اشتهایشان را در طول روز کنترل کنند، پس این ترفند یک نکته اساسی برای کنترل وزن است!

 

12. تایرا بانکز  Tyra Banks

هدر بائر Heather Bauer، متخصص تغذیه که با ستارگانی همچون تیارا بانکز کار می کنید به آن ها توصیه می کند که در هفته آخر قبل از مراسم مصرف آبشان را افزایش دهند. بائر به مشتریانش می گوید که روزانه 2 لیتر آب خالص بنوشند ( یعنی آب گازدار و آب برای سم زدایی را کنار بگذارند ) و همزمان با هر کاری که انجام می دهند آب بنوشند. " آب به ما کمک می کند تا تمام نمک رژیم غذایی را پردازش کنیم ضمن این که متابولیسم را افزایش می دهد. " او همچنین مصرف تخم مرغ و سبزیجاتی از قبیل قارچ و مارچوبه و مصرف مرغ، ماهی و کربوهیدرات های سالم را در روزهای منتهی به مراسم فرش قرمز، توصیه می کند. سیب زمینی شیرین، کوینولا (این گیاه جزو غلات نیست و به خانواده اسفناج شباهت دارد. این گیاه در آمریکای جنوبی می‌روید و نحوه طبخ دانه‌های آن مشابه برنج است.) و برنج قهوه ای هم جزو پیشنهادات غذایی او هستند.

 

13. لیو تایلر  Liv Tyler

دیوید کیرش David Kirsch کارشناس تناسب اندام و سلامتی مسئولیت فرم دهی به اندام بعضی از بازیگران زن هالیوودی را بر عهده دارد از جمله هایدی کلوم و لیو تایلر. ولی مهم نیست که او با چه کسی طرف باشد و یا چه مراسمی در پیش باشد. یک قانون همیشه جواب می دهد: اجتناب از مصرف لبنیات به هر قیمت – حداقل روز قبل از مراسم. دلیل: شیر ، پنیر ، و ماست می تواند سبب نفخ معده و بالا آمدن شکم شود – این مورد قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

 

14. ویرجینیا مدسن  Virginia Madsen

بازیگر و تهیه کننده، نامزد دریاف جایزه در مراسم اسکار و گلدن گلوب برای آماده شدن قبل از مراسم از یک رژیم غذایی هوشمندانه در هفته آخر قبل از مراسم استفاده می کند. " من روزم را با وعده حجیمی از پروتئین بیشتر و کربوهیدرات کمتر شروع می کنم. سپس وعده های غذایی هم کم حجم تر می شوند و شام سبک ترین وعده غذایی من است. این کار سبب می شود که در تمام طول روز متابولیسم تان با سرعت بیشتری کار کند. "

 

15. لورا درن  Laura Dern

15. Laura Dern.jpg

راشل بلرRachel Beller، متخصص تغذیه به ستارگانی که مشتری او هستند، مثل لورا درن توصیه می کند که کوچک کردن شکمشان را 5 روز قبل از مراسم شروع کنند. برای ذوب کردن چربی های اضافه: چای رازیانه را توصیه می کند. یک کیسه چای را از پودر رازیانه پر کرده و در آب داغ بگذارید. این کار برای از بین بردن نفخ شکم قبل از مراسم بسیار کارساز بوده و اکسیر صاف کردن شکم است.

 

16. ریس ویترسپون  Reese Witherspoon

اشلی بوردن Ashley Borden، مربی ستارگان هالیوودی معتقد است ستارگانی که تمام سال باشگاه می روند، تنها کاری که باید انجام دهند افزایش فعالیتشان، چند هفته قبل از مراسم و استفاده از یک رژیم غذایی سالم است. " به اندازه کافی به بدنشان آب رسانی کنند و از وجود فیبر و پروتئین کافی در رژیمشان مطمئن شوند." او همچنین به مشتریانش ( از جمله ستارگانی مانند ریس ویترسپون، مندی مور و رایان گاسلینگ) توصیه می کند از مصرف شکر، نمک و غذاهای فرآوری شده که باعث نفخ شکم می شوند، اجتناب کنند.

 

17. جنیفر لارنس  Jennifer Lawrence

جنیفر لارنس مخالف رژیم غذایی و ورزش قبل از مراسم فرش قرمز است. این بازیگر 26 ساله چای بابونه می نوشد و برای رفع استرس و داشتن اندامی متناسب حمام نمک می گیرد. " چای بابونه به آرامش و خلاص شدن بدن از شر استرس هایی که قبل از مراسم، سبب ایجاد نفخ می شود، کمک می کند. " مربی او دالتون وانگ Dalton Wong توضیح می دهد " چای قاصدک یک دیورتیک ( ادرار آور ) فوق العاده است و به جلوگیری از احتباس آب در بدن و سم زدایی آن کمک می کند. "

 

18. جنیفر جیسون لی  Jennifer Jason Leigh

باب هارپر  Bob Harper یکی از بزرگترین مربیان قدیمی هالیوود که سالها به تعداد بیشماری از مشتریانش برای حضور در مراسم فرش قرمز کمک کرده. یکی از مشتریان او جنیفر جیسون لی بوده است. برنامه هارپر برای کاهش وزن سریع قبل از مراسم بسیار محدود بوده و فقط مختص هفته آخر قبل از مراسم است. او به زنان توصیه می کند که روزانه فقط 800 کالری مصرف کنند و مردان روزانه 1200 کالری. او پیشنهاد می دهد که کربوهیدرات های پیچیده را فقط در وعده صبحانه محدود کنید و تا می توانید سبزیجات مصرف کرده و از خوردن چیزهایی که سبب ایجاد نفخ می شود مثل الکل و سدیم، اجتناب کنید. برای تمرینات هم هارپر پیشنهاد می کند که صبح 45 دقیقه پیاده روی کنید. چرا صبح ؟ او می گوید تحقیقات نشان داده افرادی که قبلا از غذا خوردن عرق می ریزند راحت تر از رژیم غذایی شان پیروی می کنند و وزن بیشتری از دست داده و چربی بیشتری می سوزانند.


تهیه و ترجمه:گروه سلامت سیمرغ
اختصاصی سیمرغ