سم زدایی, چربی سوزی و کاهش وزن با 49 اسموتی
 چه می گویید اگر به شما بگوییم که یکی از قوی ترین متحدان شما برای کاهش وزن, چربی سوزی و سم زدایی, جدیدترین ورزش های کاردیو یا رژیم های غذایی پیچیده نیست... بلکه آب و اسموتی است؟

بهترین نوشیدنی ها برای لاغری, مبارزه با نفخ, کاهش اشتها

مصرف مناسب H2O می تواند متابولیسم تان را افزایش داده و به صورت جدی به کاهش وزن و صاف شدن شکم تان کمک کند. بر اساس مطالعه ای که در مجله غدد درون ریز و متابولیسم بالینی منتشر شده، نوشیدن 425 میلی لیتر آب در روز روند متابولیسم شرکت کنندگان در مطالعه را تا 30 درصد بالا برده است. نوشیدن 1.5 لیتر آب در روز – حدود 6 لیوان – منجر به سوزاندن 17800 کالری در سال می شود!

آب ساده را با سوپر میوه های چربی سوز ترکیب کرده و یک آب لاغر کننده و اکسیر انرژی زا بسازید که با نفخ مبارزه کرده و به هدفتان برای رسیدن به کاهش وزن کمک کند. میوه هایی مانند بری ها berries(توت)، گریپ فروت و سیب ترکیباتی در پوست و پالپ میوه دارند که چربی ها را سوزانده و از بیماری جلوگیری می کنند – خوشمزه هم هستند! می توانید از ترکیباتی که در ادامه مقاله به شما معرفی می کنیم ایده بگیرید. دستورالعملی ساده تر از این وجود ندارد می توانید از عکس ها به عنوان راهنما استفاده کنید و طعم ها را به سلیقه خودتان تنظیم نمایید.

 

1. گریپ فروت و نعنا در آب GRAPEFRUIT MINT

1. گریپ فروت و نعنا در آب GRAPEFRUIT MINT

گریپ فروت خواص فوق العاده ای برای سلامت دارد: مطالعه ای که در مجله متابولیسم منتشر شده نشان داد کسانی که به مدت 6 هفته گریپ فروت مصرف می کرده اند 2.5 سانت از دور کمرشان کم شده است. چرا؟ این میوه غنی از مواد شیمیایی گیاهی و ترکیبات زیستی فعال چربی سوز است و نعنا به عنوان سرکوب کننده اشتها شناخته می شود. در یک مطالعه که در مجله عصب شناسی و پزشکی ارتوپدی منتشر شده مشخص شده افرادی که هر دو ساعت یک بار بوی نعنا را استشمام می کنند به طور متوسط ماهی 2.5 کیلو وزن از دست می دهند!

 

2. سیب, لیموترش و نعنا در آب APPLE LEMON MINT

 

2. سیب, لیموترش و نعنا در آب APPLE LEMON MINT

لیمو یک ماده سم زدا است و دلایل خوبی هم برایش داریم: آنتی اکسیدانی که در پوست لیمو است آنزیم های کبدی را تحریک کرده و به دفع سموم از بدن کمک می کند. در اینجا آن را با سیب مخلوط نموده ایم که یکی از 8 میوه برتر برای بدن است.

 

3. نعنا و هندوانه در آب MINT WATERMELON

 

3. نعنا و هندوانه در آب MINT WATERMELON

اگر بدانید که هندوانه چه خواصی دارد تابستان از این میوه مفید تا جایی که می توانید بهره می برید: هندوانه یکی از بهترین میوه ها برای از دست دادن وزن است، هندوانه به عنوان بهبود دهنده چربی و کاهش دهنده تجمع چربی در بدن شناخته شده است. بیشتر از این چه می خواهید؟ یک مطالعه اسپانیایی نشان داد ورزشکارانی که بعد از ورزش آب هندوانه می نوشند درد عضلانی کمتری دارند.

 

4. زالزالک, خیار و نعنا در آب  GOJI CUCUMBER MINT

 

4. زالزالک, خیار و نعنا در آب  GOJI CUCUMBER MINT

زالزالک بیشتر از یک طعم  تند و شیرین به آب شما اضافه می کند: این سوپر فود اثر لاغر کنندگی دارد. در مطالعه ای که در مجله کالج آمریکایی تغذیه منتشر شده است شرکت کنندگان با یک دوز واحد ال.بارباروم  L. barbarum ، گیاه زالزالک و دارونما بعد از غذا داده شد. محققان دریافتند که یک ساعت بعد از مصرف این دوز نرخ سوزاندن کالری در گروه زالزالک 10 درصد بیشتر از گروه دارونما بود و اثر آن تا 4 ساعت به طول انجامید. ( فقط مراقب عوارض جانبی آن باشید: این میوه انرژی زا به عنوان " ویاگرای چینی " هم شناخته می شود.)

اگر می خواهید بیشتر بدانید : همه آنچه باید درباره ویاگرا بدانید

 

5. پرتقال, لیموترش و نعنا در آب ORANGE LEMON MINT

 

5. پرتقال, لیموترش و نعنا در آب ORANGE LEMON MINT

مرکبات ترکیبات تشکیل دهنده کلاسیکی دارند: آن ها سرشار از آنتی اکسیدان  D-limonene هستند، یک ماده قدرتمند که در پوست آنها موجود است و باعث تحریک آنزیم های کبدی شده و به دفع سموم از بدن کمک می کند و روده تنبل را به تحرک وا می دارد، با توجه به گزارش سازمان بهداشت جهانی. نوشیدن چندین لیوان آب مرکبات در روز یکی از بهترین روش های از بین بردن چربی شکم در دو هفته است!

 

6. کیوی, خیار و نعنا در آب KIWI CUCUMBER MINT

 

6. کیوی, خیار و نعنا در آب KIWI CUCUMBER MINT

این آب سبز طراوت بخش دارای یک ابر قهرمان مخفی است: کیوی به عنوان کاهش دهنده نفخ و یبوست و بهبود دهنده ایمنی شناخته شده است. خیار نه تنها باعث طراوت می شود بلکه دارای ویتامین های K و C هم هست بنابراین بعد از نوشیدن آب، سبزیجات داخل آن را هم بخورید.

 

7. لیموترش, خیار و کرفس در آب LEMON CELERY CUCUMBER

 

7. لیموترش, خیار و کرفس در آب LEMON CELERY CUCUMBER

به هر آبی می توانید مقداری کرفس اضافه کنید! هر ساقه کرفس 6 کالری انرژی داشته و سرشار از ویتامین A ، C ، K ، ویتامین های گروه B ،  فولات (ویتامین B9)و پتاسیم است که احتباس آب در بدن را کاهش داده و به ریکاوری ماهیچه ها کمک می کند. بنابراین شما می توانید زودتر به باشگاه برگشته و بیشتر کالری بسوزانید.

 

8. انار, توت فرنگی و نعنا در آب POMEGRANATE STRAWBERRY MINT

 

8. انار, توت فرنگی و نعنا در آب POMEGRANATE STRAWBERRY MINT

انار یکی از عناصر افسانه های باستان است و البته دلیل خوبی هم دارد: دانه های انار دارای سه نوع آنتی اکسیدان پلی فنول از جمله تانن tannins ، آنتو سیانین anthocyanins و اسید الاجیک ellagic acid است که در مبارزه بدن و جلوگیری از آسیب های ایجاد شده توسط رادیکال های آزاد کمک می کند.

 

9. berry (توت) یخ زده و لیموترش در آب FROZEN BERRY AND LEMON

 

9. berry (توت) یخ زده و لیموترش در آب FROZEN BERRY AND LEMON

 اضافه کردن انواع بری berries به شیشه خود یک ایده فوق العاده است. چه توت فرنگی باشد چه بلک بری (شاه توت) یا بلو بری. آنها یکی از بهترین خوراکی های چربی سوز هستند. استفاده از بری های یخ زده نوشیدنی خوش خوراک تری را به شما می دهد.

 

10. موز, لیموترش, انبه و گوجه فرنگی در آب BANANA LEMON MANGO TOMATO

 

10. موز, لیموترش, انبه و گوجه فرنگی در آب BANANA LEMON MANGO TOMATO

شاید به نظرتان خوشمزه نباشد ولی یک ترکیب فوق العاده است: موز منبع خوبی از فیبر پری بیوتیک prebiotic fiber است که به تغذیه باکتری های خوب روده کمک می کند و هضم را بهبود می بخشد، لیمو بدن را پاکسازی می کند، انبه سرشار از ویتامین C است و گوجه فرنگی حاوی آنتی اکسیدان های ضد سرطان است. فقط فراموش نکنید که خود میوه ها را هم بعد از نوشیدن آب بخورید.

 

11. نعنا, رزماری, لیموترش و خیار در آب MINT ROSEMARY LEMON CUCUMBER

 

11. نعنا, رزماری, لیموترش و خیار در آب MINT ROSEMARY LEMON CUCUMBER

ترکیبی معطر و شیرین ، این لیوان برای رفع ولع خوردن مناسب است: لیمو و نعنا سرکوب کننده طبیعی اشتها هستند.

 

12. نارگیل و خرمالو در آب  COCONUT PERSIMMON

 

12. نارگیل و خرمالو در آب  COCONUT PERSIMMON 

این یکی یک گزینه عالی برای سم زدایی بعد از یک وعده غذایی سرشار از گلوتن است: خرمالو سرشار از پاک کننده سموم، ویتامین A و C و سرشار از  فیبر و دیر هضم است. همچنین شامل مقدار کمی منگنز هستند که در سوخت و ساز چربی ها و پروتئین اهمیت دارد.

 

13. تمشک و لیموترش در آب  RASPBERRY LEMON

 13. تمشک و لیموترش در آب  RASPBERRY LEMON

آخرین باری که این ترکیب طعم را دیده اید احتمالا در منوی چای های سرد پر کالری بوده است. پر کالری بودنش را فراموش کنید و این نوشیدنی را برای خودتان درست کنید چون هم طراوت بخش و انرژی زاست و هم فاقد قند است.

 

14. توت فرنگی و پرتقال در آب STRAWBERRY ORANGE

 

14. توت فرنگی و پرتقال در آب STRAWBERRY ORANGE

توت فرنگی چربی سوز + لیموی پاکسازی کننده بدن.  اگر دوست دارید می توانید کمی آب گازدار هم به این نوشیدنی اضافه کنید تا بدون احساس گناه خاطرات طعم های خوشمزه نوشابه ی کودکیتان را دوباره بچشید.

 

15. بری, کیوی و پرتقال در آب  BERRY KIWI ORANGE

 

15. بری, کیوی و پرتقال در آب  BERRY KIWI ORANGE

 

 

16. پرتقال, لیموترش و لایم(لیموترش های کوچک و سبز رنگ) در آب  ORANGE LEMON LIME

 

16. پرتقال, لیموترش و لایم(لیموترش های کوچک و سبز رنگ) در آب  ORANGE LEMON LIME

سه میوه خانواده مرکبات که با هم ترکیب شده و بدن را پاکسازی می کنند: هر سه سرشار از دی-لیمونین D-limonene هستند که به عنوان ضد سرطان و تسکین سوزش سر دل و برگشت اسید معده شناخته می شوند. همچنین داغی ناشی از وجود سموم در بدن و بی نظمی دفع بدن را تنظیم می کند.

 

17. تمشک, زغال اخته و نعنا در آب  RASPBERRY BLUEBERRY MINT

 

17. تمشک, زغال اخته و نعنا در آب  RASPBERRY BLUEBERRY MINT

این یکی فشاری مضاعف در مبارزه با چربی ایجاد می کند: تمشک و زغال اخته هر دو سرشار از پلی فنول polyphenols هستند، یک ماده شیمیایی طبیعی که چربی سوز است و حتی از شکل گرفتن چربی جلوگیری می کند!

 

18. آناناس در آب PINEAPPLE

 

18. آناناس در آب PINEAPPLE

راحت تر ازین آب طعم دار وجود ندارد، و ما عاشق آن هستیم. به خصوص این که شیرینی کوکتل های استوایی را بدون ذره ای کالری دارد ضمن این که آناناس سرشار از بروملین bromelain است، آنزیمی که التهابات کل بدن را کاهش می دهد. ( نفخ ، چربی و درد عضلات )

****کوکتل Cocktail: به ترکیب بیش از دو نوشیدنی کوکتل گفته می‌شود. کوکتل‌ها شامل دو دستهٔ الکلی و غیرالکلی (ماکتل) هستند. امروزه هزاران نوع کوکتل در جهان وجود دارد که هرکدام با توجه به مواد و نوشیدنی‌ها، آب‌وهوا و ذائقهٔ هر منطقه درست شده‌اند و بعضی از آنها کم‌کم جای خود را در بین مردم مناطق دیگر باز کرده و جهانی شده‌اند. به‌طور مثال، کوکتل موهیتو (Mojito) یک کوکتل کوبایی است که امروزه در اکثر نقاط جهان ازجمله امریکا طرفداران بسیاری دارد.

 

19. میوه اژدها در آب DRAGONFRUIT

 

19. میوه اژدها در آب DRAGONFRUIT

 میوه اژدها (سایر اسامی: پیتایا، پیتاهایا، هو لونگ گو، گلابی توت فرنگی، نانتیکافروت یا تان لانگ) به میوه چندین نوع کاکتوس اطلاق می‌شود. این میوه بومی مکزیک و آمریکای مرکزی و جنوبی است و نیز در کشورهای آسیای جنوب شرقی هم کشت می‌شود. میوه اژدها تنها در شب شکوفه می‌کند؛ شکوفه‌های آن بزرگ و سفید هستند و معمولاً «گل شب» یا «ملکه شب» نامیده می‌شوند.

میوه اژدها دارای انواع ویتامینها است و در جلوگیری از سرطان روده بزرگ و دیابت مؤثر است. همچنین سرشار از املاح معدنی است که باعث کاهش کلسترول و تنظیم فشار خون می‌شود. مصرف دائم آن می‌تواند آسم و سرفه‌های شدید را بهبود دهد و دارای آنتی اکسیدان قابل توجهی است.

 

20. کیوی و هندوانه در آب  KIWI WATERMELON

 

20. کیوی و هندوانه در آب  KIWI WATERMELON

 

21. خیار, لایم  و کیوی در آب  KIWI WATERMELON

 

21. خیار, لایم  و کیوی در آب  KIWI WATERMELON

 

22. لایم و دانه های چیا در آب LIME CHIA

 

22. لایم و دانه های چیا در آب LIME CHIA

لایم (لیموترش های کوچک و سبزرنگ)تسکین دهنده است و مواد باقیمانده در بدن را پاکسازی می کند ولی دانه چیا برای سم زدایی فوق العاده است: آنها می توانند قند خون را تثبیت کرده و روند کاهش وزن را تسریع کنند و حس گرسنگی را سرکوب کرده و حتی به هیدراته ماندن بدنتان در طول روز کمک کنند. دانه های چیا وقتی با آب مخلوط می شوند 10 برابر اندازه خود بزرگ می شوند و به همین دلیل به شما احساس سیری داده و سبب کاهش اشتها می شوند!

****تفاوت چیا و تخم شربتی:

دانه های چیا با تخم شربتی (بذر گیاه ریحان) تفاوت داشته و هر کدام خاصیت جداگانه ای دارند. در ایران تخم شربتی از قدیم در نوشیدنی های خنک برای بر طرف کردن عطش در فصل تابستان استفاده می شود. گاهی تخم شربتی به اشتباه به عنوان دانه های چیا خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرد، و یا خواص مربوط به دانه های چیا به تخم شربتی که در ایران فراوان است نسبت داده می شود که درست نیست. تنها شباهت دانه چیا با تخم شربتی لعابدار شدن هر دو است، ولی مهم خواص دانه ها است که با هم فرق دارند.

 

23. بری, خیار و پرتقال در آب  BERRY CUCUMBER ORANGE

 

23. بری, خیار و پرتقال در آب  BERRY CUCUMBER ORANGE

 

24. کیوی, لیموترش و گلابی در آب KIWI LEMON PEAR

 

24. کیوی, لیموترش و گلابی در آب KIWI LEMON PEAR

 

 

25. پارتی آب طعم دار برای سم زدایی!!! DETOX WATER PARTY

 

25. پارتی آب طعم دار برای سم زدایی!!! DETOX WATER PARTY

حتی اگر با میوه ای کوچکتر روبرو هستید توجه داشته باشد که ملون (Melon-نوعی طالبی) یک ادرار آور طبیعی است که باعث کاهش نفخ می شود، آناناس و توت فرنگی، چربی سوز بوده و نعنا، اشتها را کاهش می دهد. از این تصویر می توانید ایده ای برای تجربه یک طعم جدید که خودتان می سازید استفاده نمایید.

 

26. لیموترش, توت فرنگی و دانه چیا در آب LEMON STRAWBERRY CHIA

 

26. لیموترش, توت فرنگی و دانه چیا در آب LEMON STRAWBERRY CHIA

 

 

27. زنجبیل و انبه در آب MANGO GINGER

 

27. زنجبیل و انبه در آب MANGO GINGER

به لطف زنجبیل تازه این نوشیدنی یکی از قدرتمند ترین سلاح ها برای مقابله با نفخ شکم است. زنجبیل هزاران سال است که برای تسکین دادن به حالت تهوع و بهبود هضم غذا مورد استفاده قرار گرفته است. در متون پزشکی چینی 4 سال قبل از میلاد هم می توانید نام زنجبیل را بیابید! محققان در سال 2014 به این نتیجه رسیدند که زنجبیل به عنوان یک شل کننده عضلانی اجاز می دهد که بدن به راحتی گازهای اضافه را خارج نماید. شما می توانید زنجبیل را در شکل های مختلف مصرف نمایید. هر چند که وجود جینجرول gingerol در زنجبیل تازه باعث خواص درمانی موثر در این ادویه قدرتمند می شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : روش های متنوع افزودن زنجبیل به برنامه غذایی + توصیه های مهم

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لاغر شدن با چای زنجبیل 

 

28. گریپ فروت و لیموترش در آب GRAPEFRUIT LEMON

 

28. گریپ فروت و لیموترش در آب GRAPEFRUIT LEMON

خوردن چربی سوزهای شیمیایی را فراموش کنید. شیشه آبتان را با برش های تازه گریپ فروت و لیموترش انرژی زا پر کنید و از این اکسیر چربی سوز بهره مند شوید.

 

29. انار در آب  POMEGRANATE

 

29. انار در آب  POMEGRANATE

 

30. هویج و خرمالو در آب CARROT PERSIMMON

 

30. هویج و خرمالو در آب CARROT PERSIMMON

یک نوشیدنی نارنجی فوق العاده با ارزش. هویج با ترکیبات محلول کاروتنوئید (رنگدانه های مسئول رنگ قرمز و نارنجی) سبب کاهش احتمال ابتلا به طیف گسترده ای از سرطان ها می شود و همچنین کاهش خطر ابتلا و کاهش شدت شرایط التهابی مانند آسم و آرتریت روماتوئید می شود. خرمالو سرشار از ویتامین C و A و آنتی اکسیدان لیکوپن lycopene است، آنتی اکسیدانی که خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

 

31. توت فرنگی و تمشک در آب  RASPBERRY STRAWBERRY

 

31. توت فرنگی و تمشک در آب  RASPBERRY STRAWBERRY

 

 

 32. کرن بری(قره قاط) و لیموترش در آب  CRANBERRY LEMON

 

 32. کرن بری(قره قاط) و لیموترش در آب  CRANBERRY LEMON

 

 

33. پرتقال خونی, انگور و نعنا در آب  BLOOD ORANGE GRAPE MINT

 

33. پرتقال خونی, انگور و نعنا در آب  BLOOD ORANGE GRAPE MINT

 

 

34. انجیر و توت فرنگی در آب FIG STRAWBERRY

 

34. انجیر و توت فرنگی در آب FIG STRAWBERRY

این نوشیدنی شاید به از بین بردن چربی ها، زیاد کمک نکند ولی مواد مغذی انجیر از جمله پتاسیم به کارکرد عضلانی شما کمک می کنند. همچنین شامل منبعی غنی از فیبر هستند که هضم کند را بهبود بخشیده و باعث می شود مدت زمان بیشتری احساس سیری داشته باشید.

 

35. کرن بری, هلو و زغال اخته در آب  CRANBERRY PEACH BLUEBERRY

 

35. کرن بری, هلو و زغال اخته در آب  CRANBERRY PEACH BLUEBERRY

 

 

36. سیب و دارچین در آب APPLE CINNAMON

 

36. سیب و دارچین در آب APPLE CINNAMON

کدام یک از شما می دانید که سیب و دارچین در آب به خوبی بلغور جو دوسر عمل می کند؟ دارچین تعادل قند خون را حفظ می کند و تنظیم انسولین شما را در مقابل خوردن حفظ می کند.

 

37. لیموترش, لایم و گریپ فروت در آب  LEMON LIME GRAPEFRUIT

 

37. لیموترش, لایم و گریپ فروت در آب  LEMON LIME GRAPEFRUIT

 

 38. لیموترش, سیب و انجیر در آب LEMON APPLE FIG

 

 38. لیموترش, سیب و انجیر در آب LEMON APPLE FIG

 

 

39. سیب, پرتقال, نارنگی, نعنا و دانه چیا در آب APPLE MANDARIN MINT CHIA

 

39. سیب, پرتقال, نارنگی, نعنا و دانه چیا در آب APPLE MANDARIN MINT CHIA

دو مطالعه ژاپنی نشان داده اند که نوشیدن آب پرتقال و نارنگی باعث کاهش بروز سرطان کبد می شود. دلیل آن می تواند بالا بودن سطح کاروتنوئید ها در این میوه باشد، رنگ دانه هایی که به این میوه رنگ بخشیده و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و رادیکالهای آزاد را حذف کرده و DNA های آسیب دیده را که منجر به پیری می شوند ترمیم می نماید.

 

40. توت فرنگی, گلابی, زغال اخته و کیوی در آب  STRAWBERRY PEAR BLUEBERRY KIWI

 

40. توت فرنگی, گلابی, زغال اخته و کیوی در آب  STRAWBERRY PEAR BLUEBERRY KIWI

گرمسیری بودن این میوه ها تنها چیزی نیست که سبب علاقمند شدنمان به این نوشیدنی باشد: به غیر از خواص چربی سوزی توت فرنگی و زغال اخته، می توانید از خواص ضد نفخ کیوی هم استفاده کنید. ضمن این که گلابی حاوی کاتچین catechins است، آنتی اکسیدانی که مانع از ذخیره سازی چربی شکم می شود!

 

41. هندوانه و لیموترش در آب  WATERMELON LEMON

 

41. هندوانه و لیموترش در آب  WATERMELON LEMON

نوشیدنی ورزشی جدید خود را امتحان کنید: هندوانه سرشار از ال-سیترولین  L-citrulline است، یک آمینو اسید که به خروج اسید لاکتیک از عضلان و کاهش درد و خستگی کمک می کند. اثر ضد اشتهایی لیموترش باعث می شود که از سفارش چیز برگری که فکر می کنید باید بخورید، منصرف شوید.

 

42. هندوانه و آلوئه ورا در آب WATERMELON WITH ALOE VERA

 

42. هندوانه و آلوئه ورا در آب WATERMELON WITH ALOE VERA

آب آلوئه ورا یکی از عناصر اصلی استفاده شده در طب آیورودا Ayurvedic medicine بوده است و یکی از اسرار بزرگ کاهش وزن. این آب با به تعادل رساندن دستگاه گوارش سبب حفظ وزن ایده آل شده و هورمون های زنانه را تنظیم می کند و همچنین اعتقاد بر این است که سبب افزایش باروری می شود.

 

43. سیب سبز و نعنا در آب GREEN APPLE MINT

 

43. سیب سبز و نعنا در آب GREEN APPLE MINT

سیب سبز دارای همان اثر سرکوب کننده اشتهای نعناست بنابراین زمانی که یک جرعه از این آب طعم دار بنوشید احساس سیری شما را دو برابر افزایش خواهد داد : آب معده شما را پر می کند در حالی که سیب سبز حس گرسنگی شما را سرکوب می نماید.

 

44. هویج, پرتقال و سیب سبز در آب  CARROT ORANGE GREEN APPLE

 

44. هویج, پرتقال و سیب سبز در آب  CARROT ORANGE GREEN APPLE

 

 

45. لیموترش, خیار و نعنا در آب  LEMON CUCUMBER MINT

 

45. لیموترش, خیار و نعنا در آب  LEMON CUCUMBER MINT

 

46. بری و لیموترش در آب THREE BERRY LEMON

 46. بری و لیموترش در آب THREE BERRY LEMON

شما درباره این دوقلوهای شگفت انگیز چیزی شنیده اید؟ این نوشیدنی از چهار گانه های شگفت انگیز تشکیل شده. همان طور که گفته شد پلی فنول های بری ها  چربی ها را به آتش می کشند و حتی جلوی تشکیل شان را می گیرند و آمینو اسید های قدرتمند لیموترش، کبد را سم زدایی کرده و ضایعات را به سرعت از بدن خارج می نمایند.

 

47. بلوبری و لیموترش در آب BLUEBERRY LEMONADE

 

47. بلوبری و لیموترش در آب BLUEBERRY LEMONADE

دست از خوردن نوشیدنی های شیرین شده با شکر و شهد برداشته و یک نوشیدنی تازه و کم کالری برای پاکسازی بدنتان بسازید . چند شاخه نعنا هم برای این که به صورت طبیعی اشتهایتان را کاهش دهد به آن اضافه نمایید.

 

48. سیب, لیموترش و لایم در آب APPLE LEMON LIME

 48. سیب, لیموترش و لایم در آب APPLE LEMON LIME

این نوشیدنی سرشار از آنتی اکسیدان های مفید برای بدن شماست. سیب یکی از بهترین میوه های چربی سوز است. بعد از نوشیدن آب طعم دارتان پوست میوه ها را گرفته و نوش جان کنید.

 

49. دارچین, خیار, نعناع  و زنجبیل در آب  CUCUMBER MINT GINGER CINNAMON

 

49. دارچین, خیار, نعناع  و زنجبیل در آب  CUCUMBER MINT GINGER CINNAMON

 

 

تهیه و ترجمه:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ