کاغذ دیواری با 10 طرح شگفت انگیز
 پر کردن دیوار های بزرگ خانه با کاغذ دیواری بسیار پر هزینه و گران قیمت می باشد. برای کمک کردن به این مساله، ایده هایی را برای پر کردن دیوار های بزرگ با طراحی زیبا و ارزان قیمت به شما آموزش می دهیم

طرح های شگفت انگیز برای کاغذ دیواری

قاب بندی دیوار با کاغذ دیواری

قاب بندی دیوار با کاغذ دیواری 

با نصب قاب یا پانل های کاغذ دیواری فانتزی در دیوار بزرگ بدون این که روی دیوار اصلی کاغذ دیواری بچسبانیم می توان دکور جدید و متفاوتی را ایجاد نمود. می توانید برای این کار از تکه های کاغذ دیواری هم استفاده کنید. این یک راه حل خوب برای اتاق نوجوانان است چرا که به راحتی با جابجا کردن قاب ها می توانند دکور اتاق خود را تغییر دهند. در این صورت هر بار با تغییر دکوراسیون اتاق دیگر نیازی نیست کل کاغذ دیواری اتاق تغییر کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کاغذ دیواری برای دیوار خانه بهتر است یا رنگ؟ کدام خانه را بزرگتر می کند؟

نصب مجموعه قاب عکس

نصب مجموعه قاب عکس

شما می توانید با توجه به فضای خانه، مجموعه ایی از قاب های کوچک و بزرگ از عکس های خانوادگی یا عکس های هنری و یا حتی آینه روی دیوارهای بزرگ نصب کنید. یک ترکیب بندی عالی از این قاب ها می تواند جلوه ایی خاص به دیوار بدهد. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که این ایده تنها برای دیوارهای بزرگ که فضای زیادی برای نصب قاب ها دارند مناسب است.

قفسه دیواری

 قفسه دیواری

با درست کردن یک قفسه روی دیوار و پر کردن فضای داخلی آن با کاغذ دیواری، می توان زیبایی بصری خاصی به اتاق داد. این قفسه به نقطه کانونی اتاق تبدیل می شود که با توجه به موقعیت فضا می توان از آن استفاده کرد.

طرح گرافیکی بزرگ روی دیوار

 طرح گرافیکی بزرگ روی دیوار

نصب یک طرح چاپی گرافیکی بزرگ بر دیوار، فضایی مدرن و بی نظیر را برای اتاق نوجوان ایجاد می کند.

دیوار آجری

 دیوار آجری

پر کردن فضای دیوار با آجر رنگی متناسب به دکوراسیون خانه می تواند ایده خوبی برای پر کردن فضای خالی و ایجاد تنوع در بافت دیوار باشد. این ایده برای محیط های صنعتی مثل دفتر یا اتاق کار بسیار مناسب است.

نورپردازی دیوار اتاق

 نورپردازی دیوار اتاق

نصب لامپ کم نور می تواند با کمک تابش ملایم نور روی دیوار فضای مدرن و هنری را ایجاد می کند. در نصب لامپ پایه دار روی دیوار باید فاصله آن تا سقف را در نظر گرفت.

نصب قاب تزیینی

 نصب قاب تزیینی

شما می توانید با نصب یک قاب ساده تزیینی بر دیوار پله ها، زیبایی خاصی در فضا ایجاد کنید.

قفسه ها با تصاویر پس زمینه

قفسه ها با تصاویر پس زمینه 

با ایجاد باکس هایی روی دیوار و پر کردن دیوار آن ها بوسیله کاغذهای دیواری می توانید فضایی متفاوت و کاربردی را ایجاد کنید. این مجموعه قفسه ها می توانند برای جای گیری اشیا تزیینی نیز استفاده شوند.

نصب اشیا به دیوار

نصب اشیا به دیوار 

نصب اشیا خاص و جالب مثل بشقاب های تزیینی، صنایع دستی یا حتی کلاه هایی با اشکال خاص بر روی دیوار با توجه به فضای داخلی، می تواند جلوه بصری خاصی به دیوار منزل شما بدهد.


بیشتر بدانید : کاغذ دیواری طرح سنگ، جدیدترین مدل کاغذ دیواری در دکوراسیون

اگر می خواهید بیشتر بدانید : جدیدترین نمونه های نقاشی دیوار(2)

اگر می خواهید بیشتر بدانید : پیشنهادهایی برای تغییر دکوراسیون دیوار

اگر می خواهید بیشتر بدانید : پنهان کردن نواقص و ایرادهای دیوار با 12 پیشنهاد ارزان قیمت!

 
تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ