ماسک ماست برای مو با 3 دستور معجزه گر
ماسک مو یکی از راه های ترمیم موهای آسیب دیده است. در این مقاله طرز تهیه 3 ماسک ماست برای مو های تان آموزش می دهیم که می تواند موهای تان را نرم و تقویت کرده و با وزشدگی ان مقابله کند.

ماسک ماست برای مو

سالم بودن مو به آراستگی ظاهر آن کمک می‌کند. موهای آسیب دیده به سختی حالت می‌گیرند و ظاهری خشک و کدر دارند. برای ترمیم موهای آسیب دیده انواع شامپو و نرم‌کننده‌ها در بازار موجود است اما اگر ترجیح می‌دهید از مواد شیمیایی استفاده نکنید، ماست می‌تواند موهای شما تقویت کند. ماست اغلب برای نرم کردن مو استفاده می‌شود. اما پروتئین‌های ماست باعث می‌شوند از ایجاد مو خوره نیز جلوگیری شود. اسید لاکتیک آن نیز مو را مرطوب نگه می‌دارد. این ماده همچنین سرشار از بیوتین است که به ترمیم موهای آسیب دیده و درخشش آن کمک می‌کند.

ماسک ماست و روغن زیتون برای نرم کنندگی مو

یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را با یک لیوان ماست ترکیب کنید. پس از شامپو کردن موها این ماسک را برای 20 دقیقه روی موها بگذارید. سپس مو‌ها را با آب گرم مخلوط با مقداری آب لیمو بشویید.

ماسک ماست و موز برای مقابله با وز شدن مو

وز شدن موها علاوه بر داشتن ظاهری ناآراسته، روند رشد مو را نیز مختل می‌کند. مواد موجود در ماست خشکی مو و وز شدن از پی آن را از بین می‌برند. یک موز کال را بخوبی له کرده و با میزان لازم ماست پر چرب ترکیب کنید. این ترکیب را دو بار در هفته و هر بار برای 20 دقیقه به موها بزنید.

ماسک ماست و سفیده تخم مرغ برای تقویت مو

اسید لاکتیک موجود در ماست به حفظ تعادل ph مو کمک می‌کند. پروتئین ماست نیز همان‌طور که گفته شد ساختار مو را تقویت می‌کند. یک سفیده تخم مرغ را به هم زده تا کف کند و با ماست ترکیب کنید. این ترکیب موها را نرم نیز خواهد کرد. هفته‌ای یک بار و هربار برای 20 دقیقه این ماسک را روی موها بگذارید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : ماسک مو تخم مرغ، را با این دستورات ساده درست کنید!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : ماسک مو هایی که معجزه می کند

اگر می خواهید بیشتر بدانید : تقویت و پرپشت کردن مو با 5 ماسک طبیعی و خانگی !!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : ماسک مو خانگی مخصوص موهای خشک و رنگ شده


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع :